دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

علیخانی خبر داد:

«مستانه» اوایل خرداد به پایان می‌رسد

فیلم سینمایی مستانه*

تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» درباره آخرین خبر از این فیلم، گفت: آخرین روزهای تدوین «مستانه مهاجر» برای این فیلم در حال انجام است و فیلم اوایل خرداد به پایان می رسد.

عبدالله علیخانی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» درباره آخرین خبر از این فیلم به سینماپرس گفت: آخرین روزهای تدوین «مستانه مهاجر» برای این فیلم در حال انجام است و به تازگی با آریا عظیمی نژاد برای ساخت موسیقی آن به توافق رسیدیم.

وی افزود: برای صداگذاری با حسین اوالصدق به توافق رسیدیم که بعد از تدوین و ساخت موسیقی «مستانه» وارد صداگذاری خواهد شد.

علیخانی با بیان اینکه روند پس از تولید این فیلم به خوبی انجام می‌شود، درباره زمان پایان این مراحل گفت: به نظرم با این شرایط اواخر اردیبهشت ماه مراحل پس از تولید آن به اتمام می‌رسد و بعد برای پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «مستانه» برای اکران عمومی آماده می شود و برنامه ای برای حضور در جشنواره فیلم فجر نداریم اما تصمیم گیری قطعی را به بعد از دریافت پروانه نمایش موکول می کنیم.

گفتنی است، «مستانه» سومین فیلم فرح‌بخش در مقام کارگردان است که پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را کارگردانی کرده بود.

فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نوشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.