چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی

خسرو معصومی: فیلم «تابو» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنم

خسرو معصومی

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «خرس» در مورد اولین اکران فیلمش با عنوان «تابو» گفت: این فیلم سینمایی را برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد به خصوص که پروسه صداگذاری، تدوین و بعد هم ساخت موسیقی این کار زمان بر است.

بنا بر این گزارش، خسرو معصومی به خبرنگار سینماپرس گفت: مراحل تصویربرداری این کار ۲۶ اسفند ماه در شمال کشور به اتمام رسیده و تعطیلات نوروزی دلیل اصلی وقفه میان فیلمبرداری و تدوین فیلم بوده است.

کارگردان «رسم عاشق کشی» در ادامه در مورد فضای کار نیز اظهار داشت: این فیلم مضمونی عاشقانه و روایتی متفاوت نسبت به سایر کارهایم دارد و لوکیشن ثابت فیلم در یک کشتی است.

وی در مورد داستان «تابو» گفت: این فیلم درباره دختری است که به اجبار می خواهند او را به عقد پیرمرد ۶۷ ساله ای درآورند در حالیکه این دختر شیفته یک معلم است و در انتها اتفاق هایی برای این دو شخصیت می افتد که چارچوب فیلم را شکل می دهد.

خسرو معصومی در پایان این گفت وگو با بیان اینکه همچنان پیگیر اکران فیلم سینمایی «خرس» هستیم، اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «روی ماه خداوند را ببوس» با محوریت زندگی  آیت الله کوهستانی را با فیلمنامه حسین مهکام بسازیم. جالب اینجا است که تمام کارهای لازم را هم انجام داده ایم اما در نهایت کار به نتیجه نرسید.

عوامل سازنده «تابو» عبارتند از:

کارگردان: خسرو معصومی، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، برنامه ریز: غزل معصومی، فیلمبردار: نادر معصومی، عکاس: ایران انتظام، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، صدابردار: احمد صالحی، مدیر پروژه: مصطفی سلطانی، مدیر تولید: امیر گرجی، بازیگران: الناز شاکردوست، هادی دیباجی، جمال اجلالی، جمشید جهان زاده، خیام وقار، بیژن افشار، ساق زینتی، مهران رجبی، نورالدین اعلمی، الهام نامی، حسین عابدینی، بهار ریاحی و علی محمدی.

خسرو معصومی متولد ۱۳۳۴ بهشهر، فارغ‌التحصیل سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

وی از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در سینمای آزاد بندرعباس آغاز کرد و از اوایل دهه ۱۳۶۰ با کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند ادامه فعالیت داد.

 خرس، جایی در دور دست، باد در علفزار می پیچد، رسم عاشق کشی، دلباخته و ... در کارنامه کارگردانی خسرو معصومی به ثبت رسیده است.

این کارگردان سینما که پیش از این با فیلم های رسم عاشق کشی و خرس برنده جایزه اصلی جشنواره شانگ های شده است در سال جاری عضو هیئت داروان بخش اصلی موسوم به جام زرین است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.