سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

در گفت وگو با سینماپرس؛

فیلمبرداری فیلم جدید نادر معصومی نیمه اردیبهشت به پایان می رسد

فیلم مثل زندگی

بهروز رشاد از اتمام 80 درصد از فیلمبرداری جدیدترین فیلم نادر معصومی با نام «مثل زندگی» خبر داد و افزود: احتمالا نیمه اردیبهشت فیلمبرداری این کار به اتمام خواهد رسید.

بهروز رشاد ، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مثل زندگی» به، اظهار داشت: حدود 80 درصد فیلمبرداری این فیلم توسط نادر معصومی در استان گیلان انجام شده است و که احتمالاً تا نیمه اردیبهشت ماه فیلمبرداری این کار به طور کامل به پایان خواهد رسید.

تهیه کننده «دامنه های سفید» در ادامه افزود: در این فیلم از سوپراستارهای سینما استفاده نکردیم و بر این باور هستم که می توان  با استفاده از بازیگران بومی ، سینمای بومی پر استعدادی را پایه گذاری کرد.

فیلم مثل زندگی

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند جوان شهرستانی در صددساخت یک فیلم سینمایی هستند. این گروه با چندین بازیگر و دست اندرکار سینما تماش می گیرند اما کسی جوابگو نیست. آنها تصمیم می گیرند خودشان با کمک دوستان فیلم را بسازنند.

فیلم مثل زندگی

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مدیر تولید:  بهروز رشاد ،کارگردان:  نادر معصومی،  فیلمنامه نویس: مجید فهیم خواه ، صدابردار: علی محزون ، گریم: مهدی صیاد، فیلمبردار: فرهاد ربیعی، عکاس: ادنا راستی مهر، منشی صحنه: الناز ضیا، تدوین: محمد زارعی، طراح صدا و صداگذار: سحر حسینی فر، استدی کم: علی آزادی خواه، طراح صحنه و لباس: الهه گل محمدی،  دستیار طراح صحنه: شیوا شاه سیاه، مدیر تدارکات: علی اره چی ، بازیگران: آرزو طاهری فر، شهرزاد جعفری، امیر صفری، حسام حسینی و مقداد شیرزاد. محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

فیلم مثل زندگی

بنابراین گزارش، «دامنه های سفید»، «شبی در تهران»، «زمانه» و «شیفته» در کارنامه تهیه کنندگی بهروز رشاد به ثبت رسیده است.

فیلم مثل زندگی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.