سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

با بازی پژمان جمشیدی؛

«شرف خانواده فاضل» به شبکه نمایش خانگی آمد

پژمان جمشیدی در نشست نقد و بررسی سریال «پژمان» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم کمدی خانوادگی «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم کمدی «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور و تهیه کنندگی علی اسدزاده اواسط مهرماه سال 92 در لواسان کلید خورد و تصویربرداری آن سوم آبان 92 به پایان رسید اما توزیع آن در شبکه نمایش خانگی با اینکه قرار بود در آذر 92 صورت پذیرد اما صبح امروز؛ بیست و ششم فروردین 93 با سه ماه تاخیر وارد شبکه نمایش خانگی شد. 

این فیلم توسط «پخش میعاد» و موسسه «تصویر گستر پاسارگاد» وارد شبکه نمایش خانگی شده است و محراب قاسم خانی و شقایق دهقان نویسندگان این فیلم هستند.

به گفته پوریا جاویدپور؛ کارگردان این تله فیلم، هر بخش از قصه این تله فیلم در بخشی از خانه روی می‏‌دهد و با وجود انجام حجم عمده ‏ای از تصویربرداری در یک خانه، ریتم کار قابل قبول است.

پژمان جمشیدی در این فیلم در نقش یک نویسنده بازی کرده است. داستان فیلم درباره مرگ فاضل بزرگ، پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او، اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهای پیش‏بینی نشده‏ ای می‏ شوند.

نقش فاضل بزرگ را عنایت بخشی به عهده داشته و جمشیدی نقش یکی از پسران او را بازی کرده است. رضا رشیدپور، ماهان عبدی و آیدا بیتی نیز نقش دیگر فرزندان فاضل را دارند که همگی پزشک هستند.

همچنین شقایق دهقان نقش همسر جمشیدی را دارد و شقایق احمدی نیز همسر رشیدپور است. بهاره رهنما، بیژن بنفشه‏ خواه، مهتاج نجومی، حسین معلومی و رضا کریمی دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.