چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

عنصری خبر داد:

«گیتا» با فراهم شدن منابع مالی کلید می‌خورد

ناصر عنصری

سینماپرس: در حالی که پروانه ساخت فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی پیش از نوروز صادر شد و تهیه کننده این فیلم خبر از تولید آن در 15 فروردین داده بود اما این فیلم همچنان به دلیل مشکلات مالی کلید نخورده است.

بنا بر این گزارش، ناصر عنصری یکی از تهیه کنندگان «گیتا» با تایید این خبر گفت: مشکلات مالی مانع شروع پیش تولید این فیلم شده است و امیدواریم که بزودی این مشکل برطرف شود تا بتوانیم ظرف یک ماه آینده برای تولید آن اقدام کنیم.

وی افزود: بخش خصوصی ملاک  اولویت ما برای تامین منابع مالی است و در صورتی که نتوانیم این منابع را تأمین کنیم برای دریافت وام از بنیاد سینمایی فارابی اقدام خواهیم کرد اما با توجه به اینکه فصل خاصی در فیلمنامه مورد نظر ما نیست، مشکلی برای عقب افتادن فیلمبرداری نداریم.

عنصری درباره انتخاب مسعود مددی برای کارگردانی «گیتا» گفت: با توجه به اینکه فیلمنامه توسط ایشان نوشته شده بود، مبنای ما کمک به فیلمسازی او بود و این فیلم اولین تجربه او محسوب می شود.

وی درباره پتانسیل این فیلمنامه برای ارتباط با مخاطب یادآور شد: «گیتا» یک فیلم شاعرانه است که با فیلم‌های پرفروش تفاوت دارد ولی به نظرم در سبد سینما باید همه نوع فیلمی ساخته شود.

این تهیه کننده سینما در مورد لوکیشن های فیلم سینمایی «گیتا» خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه بیشتر لوکیشن ها داخلی است در تهران فیلمبرداری را آغاز می کنیم و نقش اول این فیلم مادر است که انتخاب این کاراکتر برای ما حساسیت بالایی دارد.

شایان ذکر است، عنصری آثاری مثل اقلیما و یک تکه نان را تهیه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.