جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

احتمال اکران داخلی از مهرماه

مصطفوی: پخش جهانی «انارهای نارس» از بازار کن آغاز می‌شود/ ۸ دقیقه از فیلم کوتاه شده است

انارهای نارس

سینماپرس: مجیدرضا مصطفوی کارگردان «انارهای نارس» درباره اکران این فیلم گفت: اکران جهانی این فیلم از بازار جشنواره فیلم کن آغاز می‌شود و پخش آن هم برعهده محمد اطبایی است.

براساس این گزارش، مجیدرضا مصطفوی در ادامه گفتگوی خود با سینماپرس گفت:  این روزها مشغول تهیه مواد تبلیغاتی و زیرنویس فیلم هستیم. برای اکران داخلی هم صحبت های اولیه با حوزه هنری انجام شده است که تا اوایل اردیبهشت نهایی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه «انارهای نارس» مسائل انسانی و بستر عاشقانه‌ای را روایت می کند همه ملیت ها با گرایش‌های مختلف می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و با توجه به معتبر بودن بازار جشنواره کن این امکان وجود دارد که فیلم به خوبی معرفی شود تا بتوانیم در جشنواره های خارجی هم حضور فعالی داشته باشیم.

مصطفوی با اشاره به تغییرات فیلم نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: از آنجایی که داستان درباره یک کارگر است و اکشن نیست به این نتیجه رسیدیم که  هشت دقیقه فیلم را کوتاه کنیم و با توجه به تغییرات جدیدی که انجام شد بهمن اردلان در حال صداگذاری نهایی آن است.

وی درباره احتمال اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه» گفت: با تمام احترامی که برای فیلم های این گروه دارم، فیلم «انارهای نارس» در این گروه قرار نمی‌گیرد و از آنجایی که این طرح در گذشته هم اجرا شده است، شاهد این بودیم که فیلم ها در این گروه‌ها دچار فیلم‌سوزی می‌شوند اما در این فیلم ما از بازیگران مطرح استفاده کرده ایم که می تواند برای اکران عمومی تاثیرگذار باشد.

مصطفوی در پایان خاطرنشان کرد: زمان جشنواره فیلم فجر فضای دوقطبی بین منتقدان برای «انارهای نارس» بوجود آمد اما  همه بر این عقیده بودند که این فیلم توانایی جذب مخاطب حداکثری را در اکران عمومی دارد و ما حتما فیلم را اکران گسترده خواهیم کرد که احتمالا در اوایل مهرماه خواهد بود.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، ساقی زینتی و حامد طلانی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همسر زن جوان کارگری که از یک پیرزن پرستاری می‌کند به هنگام جوشکاری در بالای برج دچار حادثه می‌شود. عشق و علاقه زن به همسر بستری شده و پیرزن آلزایمری او را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند.

عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: مجیدرضا مصطفوی فیلم‌نامه‌نویس: مهدی تراب‌بیگی و مجیدرضا مصطفوی مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا صدابردار: بهروز معاونیان چهره‌پرداز: رسول سیدعربی طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک تدوین: مجیدرضا مصطفوی صداگذاری: بهمن اردلان موسیقی: حامد ثابت جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.