چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

بازی دی‌کاپریو در فیلم جدید «آلخاندرو اینیاریتو»

لئو ناردو دی کاپریو

«لئوناردو دی‌کاپریو» به زودی در فیلم «از مرگ جسته» ساخته «آلخاندرو اینیاریتو» ایفای نقش خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، «آلخاندرو کونزالس اینیاریتو»، کارگردان مکزیکی فیلم‌های «عشق سگی»، «بابل» و «21 گرم» به زودی ساخت فیلم «از مرگ جسته» را براساس رمانی به همین نام نوشته «مایکل پانکه» آغاز خواهد کرد. فیلمنامه این پروژه سینمایی را نیز «اینیاریتو» با همکاری «مارک ال اسمیت» نوشته است.

در این فیلم که محصول مشترک کمپانی‌های «فوکس» و «نیو ریجنسی» است، «لئونادو دی‌کاپریو» نقش اول را به عهده خواهد داشت. «دی‌کاپریو» طی یک سال اخیرا در دو فیلم «گتسبی بزرگ» و « گرگ وال استریت» موفق ظاهر شده است.

«دی کاپریو» و «اینیاریتو» از مدتی پیش تصمیم داشتند تا برای ساخت این فیلم با یکدیگر همکاری کنند ولی به دلی مشغله کاری، اجرای این پروژه مقدور نشد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که پروژه سینمایی «از مرگ جسته» از پاییز امسال جلوی دوربین برود.

«از مرگ جسته» داستان مردی است که در جریان حمله یک خرس تا سرحد مرگ زخمی می‌شود و در این وضعیت عده‌ای او را تنها رها می‌کنند تا بمیرد، او پس از بهبودی به فکر انتقام می‌افتد.

«آرنون میچان»، تهیه‌کننده مشهور و جنجال‌برانگیز هالیوود که چندی پیش به جاسوسی برای موساد طی چند دهه گذشته اعتراف کرده بود، تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه شخص «اینیاریتو» و چند تهیه‌کننده دیگر هالیوود به عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.