چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

با عنوان «مهد کودک پیرمردها»؛

قناعت فیلمی در ژانر کودک می سازد

حسین قناعت کارگردان فیلم زخم شانه حوا در نشست

سینماپرس: حسین قناعت، کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «مهد کودک پیرمردها» را در ژانر کودک برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده خواهم کرد.

بنابراین گزارش، حسین قناعت در این خصوص توضیح داد: این فیلم حال و هوای فیلم اولم «من و نگین دات کام» را دارد و از فضایی شاد و سرگرم کننده ای برخوردار است و داستان آن در یک شهر کوچک می گذرد.

وی در ادامه افزود: فیلمنامه این کار آماده است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این فیلم را بتوانیم با جذب سرمایه گذار به زودی کلید بزنیم.

کارگردان «زخم شانه حوا» ادامه داد: نگارش فیلمنامه دیگری با نام موقت «ما نباید بمیریم» را به اتمام رسانده ام و برای این کار هم به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

کارگردان «ماجراهای اینترنتی» در ادامه در مورد داستان فیلمنامه دیگری که وی با عنوان «ما نباید بمیریم» در دست نگارش دارد نیز توضیح داد: این فیلم به نوعی در ژانر انقلاب است و فیلمنامه اپیزودیک راجع به سه زن در سنین مختلف است. یکی از این زن ها، از افراد سیاسی زمان شاه است و دیگری یک خبرنگار سال ۸۹ یا ۹۰ است که در حال حاضر در حال تکمیل این فیلمنامه هستم.

بنا بر این گزارش، آخرین کار حسین قناعت تله فیلم مناسبتی «سال تحویل» بود که 29 اسفند ماه از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت.

حسین قناعت متولد سال ۱۳۴۴ آمل است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار کارگردانی با فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

«زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» در کارنامه سینمایی حسین قناعت به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.