چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

با مرور دوهفته‎‌ای سینمای ایران؛

مجله تصویری «سی و پنج» از امروز در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

مجله 35 فریدون جیرانی

سینماپرس: مجله تصویری «سی و پنج» با پایه‌گذاری فریدون جیرانی از امروز توسط پخش میعاد در سراسر کشور پخش شد.

بنابر گزارش خبرنگار ما این مجله تصویری قرار است به صورت ماهانه پخش شود و اتفاقات سینمای ایران را در طول یک ماه بررسی کند. تیم سازندگان این برنامه در نظر دارند که اگر همه امور به خوبی پیش برود این مجله تصویری هر دو هفته یک بار به مرور اتفاقات سینمای ایران بپردازد. این مجله سر مقاله و مصاحبه اصلی خواهد داشت.

فریدون جیرانی که پیش از این پایه گذار برنامه هفت در سیما بود، قرار است این بار از طریق بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. این برای اولین بار است که مجله تصویری با این فرمت قرار است در شبکه ویدئویی کشور توزیع شود.

جیرانی در گفت و گویی کوتاه با یکی از سایت‌های خبری عنوان کرد: این مجله یک ایده و طرح جدید است و اصلا قصد رقابت با تلویزیون را ندارد. تلویزیون و رسانه ملی مخاطبان خود را دارد. مجله تصویری یک ایده تازه است و به هیچ وجه نمی خواهد با تلویزیون رقابت کند. امیدوارم که مخاطبان با مجله تصویری ارتباط برقرار کنند.

شماره صفر مجله تصویری «سی و پنج» از امروز؛ ۲۷ فروردین ماه ۹۳ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این مجله در شماره صفر خود گفت‌وگوهایی ویژه با مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و رضا عطاران دارد.

آیتم‌های ویژه آخرین رویداد سینمایی یعنی جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر نیز در شماره صفر این مجله گنجانده شده است.

همچین این مجله دو پیش شماره دیگر خواهد داشت و پس از آن به‌طور مرتب به صورت ماهیانه در سراسر ایران توزیع خواهد شد.

حمید پنداشته و محمد نجار صراف تهیه‌کنندگی این مجله تصویری را بر عهده دارند و احسان ظلی‌پور به‌عنوان دبیر تحریریه، آرش اعلامی و مسعود رفیع‌زاده مدیران هنری و حامد بدیعی و غزال اعلامی عکاسان این مجله تصویری هستند.

شایان ذکر است؛ تصویرگستر پاسارگاد توزیع این مجله تصویری را بر عهده دارد و کمپانی کداک حامی آن است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.