جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

تدوین فیلم جدید کارگردان «تنهای تنهای تنها» توسط نازنین مفخم به اتمام رسید

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

سینماپرس: احسان عبدی پور، کارگردان سینما عصر امروز گفت: تدوین فیلم سینمایی «پاپ» توسط نازنین مفخم انجام شده است.

بنابراین گزارش، عبدی پور به خبرنگار سینماپرس، گفت: تولید فیلم سینمایی «پاپ» از آبان سال 92 آغاز شد و حدود چهل و پنج روز فیلمبرداری این کار به طول انجامید. همه لوکیشن های در بوشهر فیلمبرداری شدند.

کارگردان «تنهای تنها تنها» در ادامه با بیان اینکه این فیلم به پدیده مهاجرت می پردازد، گفت:  فیلم سه اپیزود به نام های انگلیس، ایتالیا و مکزیک است و به ماجراهای مربوط به اعضای یک خانواده در بوشهر می پردازد.

وی در ادامه توضیح داد: به تازگی صداگذاری کار توسط مهران ملکوتی به پایان رسیده  و تنها ساخت موسیقی کار باقی می ماند و بی پول عجیب باعث شد تا نتوانیم برای یافتن آهنگساز با کسی مذاکره داشته باشیم اما قطعاً فیلم موسیقی متن خواهد داشت و بعد از تامین بودجه با چند نفر برای ساخت موسیقی این فیلم وارد مذاکره خواهیم شد.

احسان عبدی پور در پایان این گفت وگو، در مورد سرنوشت اکران «پاپ» نیز خاطرنشان کرد: من این فیلم را سال قبل به جشنواره فیلم فجر ارسال کردم اما در نهایت این فیلم پذیرفته نشد و البته نسخه ای که ما به جشنواره فیلم ارائه داده بودیم، نسخه ناقصی بود و در حال حاضر منتظر پروانه نمایش کار هستیم ، اگر پروسه دریافت پروانه نمایش این فیلم به طول انجامید که فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهیم کرد و اگر نه آن را اکران خواهیم کرد.

پوستر فیلم پاپ    پوستر فیلم پاپ

بنابراین گزارش، عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: احسان عبدی پور، تهیه کننده: ادریس عبدی پور، فیلمبردار: محمد آلادپوش، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، تدوین: نازنین مفخم، صداگذاری: عرفان یزدی، گریم: جلال امیری مرندی، دستیار کارگردان: حسین مظفری، جعفر بهبهانی، بازیگران: حدیث چهره پرداز، توماج پور مراد، غلامرضا فرج زاده. 

فیلم سینمایی «تنهای تنها تنها» ساخته احسان عبدی پور در جشنواره دو سال پیش به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدین و مردم قرار گرفت.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.