چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

محمدرضا گلزار با آیشواریا رای همبازی می‌شود

گلزار

محمد رضا گلزار در فیلم˝سلام بر بمبئی˝ به تهیه کنندگی حسن دادخواه و کارگردانی مشترک قربان محمد پور و اومش مهرا جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس حسن دادخواه تهیه کننده سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت فیلم "سلام بر بمبئی" گفت: اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به دعوت آقای اومش مهرا تهیه‌کننده و کارگردان هندی پروژه، عازم کشور هند هستیم تا مقدمات فیلمبرداری در این کشور را بررسی کنیم. این فیلم یک پروژه عظیم و محصول مشترک ایران و هند خواهد بود.

دادخواه ادامه داد: این پروژه یک بازیگر اصلی ایرانی خواهد داشت و تا به امروز با محمدرضا گلزار وارد مذاکره شدیم و توافقات ضمنی برای حضور او در این پروژه سینمایی صورت گرفته است. با گلزار به تفاهم شفاهی رسیده‌ایم اما هنوز قراردادی بر روی کاغذ مکتوب نشده است. او هم در این سفر به کشور هند همراه ما خواهد بود تا مقدمات پیش تولید این فیلم در کشور هند بررسی شود.

سرمایه‌گذار فیلم "من مادر هستم" ادامه داد: این پروژه یک بازیگر هندی هم خواهد داشت که اومش مهرا در حال مذاکره با آمیتا باچان و آیشواریا رای بازیگر زن سینمای هند است. مهرا در حال مذاکره اولیه با این دو بازیگر مطرح سینمای جهان است.

"سلام بسلام بر بمبئی" داستان دانشجویی ایرانی است که در بمبئی تحصیل می‌کند اما آشنایی‌اش با دختر هندی مسیر زندگی اش را عوض می کند. حدود ۱۰ درصد از صحنه‌های این فیلم در تهران و مابقی در کشور هند فیلمبرداری خواهد شد.

کارگردانی مشترک این فیلم بر عهده اومش مهرا تهیه‌کننده و کارگردان سینمای هند و قربان محمدپور از ایران است و دکتر حسن دادخواه تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاری، این فیلم را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.