جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

تقدیر از خانواده دو شهید مستند ساز و آمر به معروف در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج

سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج

سینماپرس: اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در فرهنگ سرای اندیشه تهران برگزار می‌شود.در این مراسم از خانواده های شهیدان باغبانی( مستند ساز شهید) و خلیلی ( شهید آمر به معروف ) تجلیل خواهد شد.

بنا به‌ گزارش خبرگزاری سینماپرس، مدیر امور انجمن های سازمان بسیج هنرمندان  اظهار داشت: سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج از ساعت 17 روز 31 فروردین ماه ، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد .

امیر نصیر بیگی با بیان این که در این جشنواره که در دو مرحله استانی و کشوری از سال گذشته در کشور برگزار شده جمعا  2730 فیلم کوتاه به دبیرخانه های این جشنواره از سوی هنرمندان بسیجی ارائه شده بود گفت: از این تعداد حدود 40 اثر در بخش های مختلف هنری و محتوای برگزیده  و در روز اختتامیه ضمن تقدیر معرفی می گردند.

وی افزود: در این جشنواره فیلمسازان بسیجی در 5 بخش داستانی ، انیمیشن ، مستند ، کلیپ و فیلمنامه به رقابت پرداختند و چه به لحاظ آمار شرکت کنندگان و چه از نظر ویژگی های کیفی آثار ارائه شده ، می توان این جشنواره را به عنوان یکی از اتفاقات منحصر به فرد حوزه ی هنر هفتم کشور بر شمرد که نه در مرکز و پایتخت بلکه در همه استان ها و بسیاری از شهرستان ها جریان آفرین گردیده است.

مدیر امور انجمن ها ی سازمان بسیج هنرمندان با بیان این که وزانت هیات داوران بخش نهایی جشنواره بر کیفی سازی دستاوردهای آن افزوده گفت: اساتید محترم محمود پاک نیت، رضا برجی ، محمد علی باشه آهنگر ، جمال شورجه ، دکتر علی اصغر جعفری ،حمید بهمنی داوری بخش نهایی این جشنواره را بر عهده داشتند.

نصیر بیگی تقدیر و تکریم از چهره های فیلم ساز بسیجی  و اعضای فعال و نخبه انجمن های فیلم بسیج را از برنامه های این مراسم برشمرده و تصریح کرد: در همین چارچوب از خانواده های شهیدان باغبانی( مستند ساز شهید) و خلیلی ( شهید امر به معروف ) تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.