شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

از 29 فروردین آغاز می‌شود؛

پخش سریال «قهر و آشتی» از شبکه یک سیما

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: سریال «قهر و آشتی» از امروز شنبه ۳۰ فروردین از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بنابراین گزارش، سریال «قهر و آشتی» به کارگردانی علی ژکان از امشب شنبه 30 فروردین ماه جای سریال کارگاهان پلیس شبکه یک را می‌گیرد.

قصه این سریال مربوط به یک ساختمان مسکونی 13 واحدی است. داستان قصه در رابطه با نوع برخورد و رفتار ساکنان این ساختمان با یکدیگر است. در این سریال به مضامینی هم چون فرهنگ آپارتمان‌نشینی، خانواده، مسائل اجتماعی، حقوق همسایه، مشکلات عاطفی و زناشویی ... پرداخته می‌شود.

فیلمنامه این سریال به سرپرستی سعید خواجه افضلی توسط گروه نویسندگان نوشته شده است.

محمد شیری و بهناز سلیمانی در نقش یک زوج و محمد صادقی و فلور نظری در نقش زوجی دیگر در این سریال ایفای نقش می‌کنند. بازیگرانی چون داریوش ارجمند، مهشید افشار‌زاده، سعید پیردوست، قربان نجفی، ژیلا بهرامی، اسماعیل‌پور رضا، پرویز سیرتی، شهین تسلیمی، پروین قائم مقامی، مهوش وقاری و... در سریال قهر و آشتی بازی می‌کنند.

سایر عوامل سریال عبارت است از، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار و صداگذار: احمد صالحی، موسیقی: محمد سالاروند، تدوین: سهراب می‌رسپاسی، تدارکات: بهروز کلانتری، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، برنامه ریز: سعید بیات، مدیر تولید: جعفر صمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.