شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

فیلمنامه انیمیشن های بزرگ دنیا در نمایشگاه كتاب عرضه می‎شود

نمایشگاه کتاب

سینماپرس: مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری دو مجموعه كتاب تخصصی در زمینه انیمیشن را با عناوین مجموعه «پویا نامه» و مجموعه «پویا نگاری» تولید كرده است.

بنابراین گزارش ، سید مسعود صفوی مدیر این مركز با اعلام این خبر گفت: در مجموعه «پویا نامه» فیلم نامه های انیمیشن مطرح جهان شامل «مورچه ای به نام زی» با ترجمه نریمان افشاری، «كونگ فو پاندا» و «كرولاین» با ترجمه دنیا بیدار، «بالا»، «شرك 1» و «شیر شاه» با ترجمه خدیجه زورجینی، «داستان اسباب بازی های 1» و «آقای فاكس شگفت انگیز» با ترجمه نرگس اسماعیل زاده اسدی، «ابر ذهن» با ترجمه سحر سرخوش و «وال- ای» با ترجمه فائزه اثنی عشری به شكل مجموعه كتاب عرضه می شوند.
وی ادامه داد: این مجموعه كه برای اولین بار تولید شده است به نمایشنامه نویسان برای نگارش فیلمنامه انیمیشن كمك زیادی می كند.

وی اضافه كرد: مجموعه «پویا نامه» برای چاپ به اتشارات سوره مهر سپرده شده است.
صفوی خاطر نشان كرد: در هر یك از كتاب های این مجموعه تصاویر و اطلاعات كاملی از انیمیشن های نام برده ذكر شده است.

این تهیه كننده انیمیشن درباره مجموعه «پویا نگاری» نیز گفت: این مجموعه شامل كتاب های تخصصی دانش انیمیشن می شود توسط انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

وی با معرفی این مجموعه اضافه كرد: «تركیب بندی در انیمیشن» با ترجمه علی مرادی غیاث آبادی، «استاپموشن فریم به فریم» با ترجمه سلما محسنی اردهالی، «ابزار انیمیشن آموزگاران» با ترجمه مهرداد علمداری، «انیمه و كتاب های تصویری» با ترجمه نفیسه موسوی، «جام فولی : هنر صدا برای فیلم، بازی و انیمیشن» با ترجمه مهناز باقری، « مصاحبه با انیماتورها ، تهیه كنندگان و دیگران» با ترجمه سمیه برادران محمدی، « زندگی من با هزاران شخصیت» با ترجمه مریم تقی بیگی، «ساخت كمیك» و «شناخت كمیك» با ترجمه فرزانه سالمی، «فیلمنامه نویسی انیمیشن» با ترجمه هرمز حقیقی، «از طراحی تا كارگردانی» با ترجمه هرمز حقیقی و «كارتون مدرن» با ترجمه مریم تقی بیگی آثاری هستند كه در قالب مجموعه «پویا نگاری» عرضه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.