دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها/۱

سعیدی‌پور: پخش فوتبال موجب انس گرفتن مردم با سینماها می‌شود

رضا سعیدی پور*

سینماپرس: رضا سعیدی پور ، مدیر سینما آزادی صبح امروز گفت: موافق طرح پخش فوتبال در سینماها هستم و معتقدم هر عاملی که مردم را به سینماها بکشاند، خوب است.

بنابراین گزارش، رضا سعیدی پور در گفت وگوی خود با سینماپرس پیرامون اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها اظهار داشت: همواره یکی از موافقان طرح نمایش فوتبال در سینماها هستم و خودم جزو یکی از بنیانگذاران این طرح بودم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که مردم ما از رویدادهای مختلف دنیا استقبال می کنند، بسیار خوب است که ما با توجه به نزدیک شدن رقابت های جام جهانی ، فضایی را در سینماها به طرفداران فوتبال اختصاص دهیم . به خصوص که تیم ملی ایران نیز امسال در این رقابت ها حضور دارد.

سعیدی پور در ادامه تصریح کرد: چه خوب است که مردم یا یک خانواده با هم یک فوتبال را در سینما تماشا کنند و کسانی که حتی اهل سینما رفتن هم نیستند حالا با مدرن شدن تجهیزات و صندلی ها به سینماها بیایند و آنونس فیلم ها را تماشا کنند و بعد هم بتوانند از فیلم های روی پرده استفاده کنند.

وی در ادامه توضیح داد: در دوره قبلی و مدیریت سابق این طرح را انجام داده ایم و جالب بود که خود مسئولان سینمایی همراه با مردم به تماشای فوتبال های جام جهانی می نشستند و استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت و این حرکت باعث پویایی و نشاط میان مردم شده بود.

سعیدی پور در پایان این گفت وگو در مورد اینکه آیا جمعیتی که به سینماها می آیند  را میتوان  کنترل کرد، توضیح داد:  کنترل این افراد ساده تر از یک استودیوم صد هزار نفری است  و به راحتی می توان بر این افراد نظارت کرد. در چهار سال گذشته ما این کار را انجام داده ایم و نیروی انتظامی و اماکن هم آماده اند و گزارشات مصوری دارند و همه از این طرح رضایت خوبی داشته اند. قاعدتاً امسال با حضور تیم ملی در جام جهانی و بعد هم در دوره یک هشتم این مسابقات که حساسیت ها به اوج خود می رسد ، این طرح  موجب رشد و پویایی مردم و آشتی آن ها با سینماها خواهد شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.