یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

آخرین خبرها از جزئیات بخش مسابقه سینمای بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت

آرم مقاومت

سینماپرس: بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترش فرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته اند، برگزار می شود.

بنابراین گزارش، روابط عمومی این رویداد سینمایی ضمن اعلام این مطلب خبر داد: فیلم ­های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال 2012 در ایران و سایر کشورها تولید شده ­اند می ­توانند در این بخش شرکت نمایند.

در این خبر موضوعات بخش مسابقه سینمای بین ­الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت  به این ترتیب معرفی شد:

«ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان»، «افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه ­افکنی و جنایات گروه­ های تکفیری»، «نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان»، «تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی و مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی»، «نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی»، «نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی»، «جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­ ای»، «معرفی شهدای مقاومت و شخصیت ­های آزادی خواه جهان»، «نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران»، «نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطا ن­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود»، «نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ های سلطه­ گران جهان»، «تبیین مبارزات و جنبش­ های آزادی بخش مستضعفین»، «مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی»، «ریشه­ یابی جنبش مردمی 99% آمریکا».

فیلمسازان و سینماگران علاقمند می توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد ماه سالجاری آثارشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره : تهران- خیابان مفتح جنوبی- کوچه طبرسی ( ظلع جنوبی دانشگاه تربیت معلم)– پلاک 6 – طبقه دوم تحویل یا ارسال نمایند.

در این خبر تاکید شد: با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» با اهدافی چون: «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­ های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و  بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیزم بین ­الملل» مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه ­های تکفیری و جنگ نرم و شبکه­ های ماهواره­ ای استکباری ازجمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی در «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های ( 88826375- 88826296- 88813205 دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم مقاومت به نشانی اینجا مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.