یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

اکران «معراجی‌ها» در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

پشت صحنه معراجی ها

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی ساعت 18 (6 عصر) سه شنبه دوم اردیبهشت در سینما فردوسی به اکران در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، انجمن روزنامه نگاران مسلمان که پیش از این، جلسات نمایش فیلم خود را در موسسه فرهنگی هنری شاهد برگزار می‌کرد، به علت تجهیز تالار سیدالشهداء (ع) به سیستم دیجیتال، فیلم معراجی‌ها را برای اعضای خود و خانواده‌های آنان در سینما فردوسی به اکران می‌گذارد.

یادآور می‌شود که سینما فردوسی در خیابان انقلاب اسلامی، بین میدان فردوسی و دروازه دولت واقع شده است.

براساس این گزارش، در نسخه سینمایی «معراجی‌ها» اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه‌مرادی زاده و غیره بازی کرده‌اند و برخلاف خلاصه‌های منتشر شده، نسخه سینمایی داستانی کاملاً متفاوت با سریال دارد.

در خلاصه داستان نسخه سینمایی آمده است: محمد با بازی پندار اکبری جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.