یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

در مجتمع آموزشی ساریخانی؛

کنسرت خیریه بنیامین بهادری برگزار شد / «عشق احساسه»؛ هدیه بنیامین به کودکان مدرسه استثنایی

کنسرت خیریه بنیامین بهادری*

سینماپرس: کنسرت خیریه بنیامین بهادری برای دانش آموزان استثنایی مجتمع آموزشی ساریخانی، صبح امروز با حضور دانش آموزان این مدرسه و خانواده هایشان برگزار شد.

بنا بر همین گزارش، بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، پس از این که مدتی است هیچ اجرایی نداشته، ظهر امروز به مجتمع آموزشی ساریخانی رفت تا در سالن آمفی تئاتر این مجتمع برای کودکان استثنایی، کنسرتی خیریه را اجرا کند.

این برنامه با حضور تمام اعضای گروه بنیامین برگزار و با استقبال ویژه ای از سوی دانش آموزان استثنایی و خانواده هایشان روبه رو شد.

کنسرت خیریه بنیامین بهادری*

بنیامین بهادری در سال ۱۳۸۸ پس از انتشار نخستین آلبومش در مجتمع ساریخانی به اجرای برنامه پرداخته بود و امروز پس از گذشت چند سال در این مدرسه حاضر شد و برای این کودکان خواند.

آغازگر این برنامه علی ضیا بود که به همراه بنیامین به این مراسم آمده بود. ضیا به عنوان مجری، برنامه را آغاز کرد و چند تن از بچه ها را به روی صحنه آورد تا آواز بخوانند.

بچه ها آهنگ های بنیامین را خواندند که با استقبال و تشویق بنیامین همراه بود.

کنسرت خیریه بنیامین بهادری*

وقتی همه سالن یک صدا فریاد می زدند که «بنیامین دوستت داریم»، علی ضیا از بنیامین دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید.

این خواننده جوان پیش از اجرای موسیقی با اشاره به حضورش در سال ۱۳۸۸ در مدرسه ساریخانی، گفت: من ۵ سال پیش هم به اینجا آمدم و الان خیلی خوشحالم که باز هم اینجا هستم. امروز اینجا هستم تا برای شما بخوانم.

«خاطره ها»، «مدار»، «قشنگ بی اعتنا»، «تنها شدم وآی» قطعه هایی بودند که بنیامین بهادری برای بچه های مدرسه استثنایی ساریخانی اجرا کرد.

کنسرت خیریه بنیامین بهادری*

بنیامین در پایان این اجرا قطعه «عشق احساسه» را برای نخستین بار برای بچه های مجتمع ساریخانی خواند و قرار شد از همین مجتمع این آهنگ را از طرق فضای مجازی برای مخاطبان منتشر کنند.

در پایان این مراسم هم بازار عکس های یادگاری گرم بود و بنیامین با حوصله بسیار تا پایان ایستاد و با همه بچه ها و خانواده هایشان عکس های یادگاری گرفت.

گفتنی است؛ مجتمع ساریخانی شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است که پسران چند معلولیتی و کم توان ذهنی در این مجتمع مشغول تحصیل هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.