سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

ابراهیم اصغری به سینماپرس خبر داد :

قول مساعد سازمان بسیج در حمایت از پروژه شهید شوشتری/ نگارش «آدم های ناتمام» یک ماه دیگر تمام می شود

ابراهیم اصغری*

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینمای ایران صبح امروز گفت: قرار است سازمان بسیج برای تولید پروژه شهید شوشتری حمایت مالی داشته باشد تا بتوانیم یک ماه دیگر با قدرت این کار را آغاز کنیم.

بنابراین گزارش، اصغری در ادامه این گفتگو به سینماپرس گفت: در مورد پروژه شهید شوشتری با عنوان «بهشت از جنوب شرقی» در حال گذراندن مقدمات هستیم و امیدوارم  با عنایت  و قول مساعدت  سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و بسیج بتوانیم پرقدرت این کار را در یک ماه آینده آغاز کنیم.

تهیه کننده «به کبودی یاس» در ادامه تصریح کرد:همچنین  مقدمات کار برای همکاری و مساعدت سازمان بسیج برای سرمایه گذاری این کار در حال فراهم شدن است.

وی در مورد انتخاب کارگردان این اثر سینمایی گفت: جواد اردکانی فیلمنامه کار نوشته است اما هنوز کارگردان کار مشخص نیست.

تهیه کننده «شور شیرین» در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های کار گفت: عمده صحنه های این کار در سیستان و بلوچستان جلوی دوربین میرود و بخش های دیگر در تهران و مشهد  فیلمبرداری می شود. نزدیک به سه ماه هم فیلمبرداری این کار به طول می انجامد.

اصغری ادامه داد: پروژه بعدی «آدم های ناتمام» نام دارد که یک کار اولی است  و یک ماه دیگر نگارش کار به سرپرستی حسن آخوندپور به پایان خواهد رسید و  امیدواریم تا بعد از صدور پروانه ساخت بتوانیم خرداد ماه وارد مرحله تولید این کار شویم.

وی در پایان این گفت وگو در مورد موضوع «آدم های نا تمام» اظهار داشت:  این فیلم نگاهی به آدم های فراموش شده جنگ دارد و در کنار آن مسائل روز جامعه را نیز مورد واکاوی قرار می دهد و در اتمام کار شخصیت اصلی قصه دچار تحول در شخصیت خود می شود.

بنابراین گزارش، فیلم های او خوب سنگ می زند، پنجشنبه آخر ماه، شور شیرین، به کبودی یاس و شب حورا در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.