سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

عرضه یک بازی رایانه ای

« شبگرد» تیرماه وارد بازار گیم می شود

بازی رایانه ای شبگرد

سینماپرس: ساخت بازی رایانه ای «شبگرد» پس از 2 سال تمام شده و به زودی در قالب 2 دی وی دی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش سینماپرس، معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن اعلام این خبر به نقل از "مسعود غفوری" تولید کننده بازی شبگرد درباره تولید این بازی افزود: علاقه مندان به بازی شبگرد تریلر نسخه نهایی  این اثر  را می توانند در سایت پردیس گیم و وبسایت اختصاصی این بازی مشاهده کنند.

وی همچنین درباره داستان بازی گفت: بازی رایانه ای شبگرد دارای سبک حادثه‌ - ماجرایی سوم شخص است، این بازی روایت خلافکارانی است که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است به کابوس خلافکاران تبدیل می شود. بازی شبگرد دارای محیط‌های بزرگ و پر جزییات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می‌پردازد. سهراب جم، پژمان رادمنش ،فرامرز شفیق، داریوش مهرگان، آریافر ،شبگردوروح تاریک مترو شخصیت های تشکیل دهند این بازی هستند .

وی تاکید کرد: این بازی در اخذ  مجوز سایت جهانی "استیم" نشانه مقبولیت عناوین ایرانی در خارج از مرزهای کشور را بدست آورده است. بازی شبگرد موفقیت هایی را در مجامع و رویدادهای داخلی  و بین المللی کسب کرده  و در نمایشگاه هایی همچون گیم تهران حضور داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: شبگرد به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی معرفی شده است.انتخاب این بازی به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ IndieDB از دیگر موفقیت های این اثر ایرانی به شمار می رود.

 

نظرات

  • صدرا ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۵
    0 0
    به نظر من این بازی ازروی بازی خارجی واچمن شاخته شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.