چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

کارگردان«سنجد» و انیمیشن جدیدش

فیضی: «داستان پویا» مجموعه ای برای معرفی شخصیت های انیمیشن دنیاست

انیمیشن داستان پویا

سینماپرس: امیر فیضی کارگردان مجموعه سنجد که مشغول ساخت انیمیشن «داستان پویا» است، این انیمیشن را مجموعه ای جذاب برای آشنایی کودکان با انیمیشن و شخصیت های آن دانست.

بر اساس این گزارش، امیر فیضی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره داستان انیمیشن «داستان پویا» که در حال ساخت است، گفت: این مجموعه ماجرای چگونگی بوجود آمدن یک شخصیت و جان گرفتن آن در انیمیشن و خصوصا در تکنیک استاپ موشن (عروسکی تک فریم ) است.

انیمیشن داستان پویا انیمیشن داستان پویا

فیضی ادامه داد: در این انیمیشن همچنین اصولی از زندگی را به کودکان می آموزیم. تکنیک خود مجموعه نیز تلفیق بازیگر زنده و استاپ موشن است.

فیضی که کارگردان این مجموعه است این انیمیشن را مخصوص کودکان خردسال و اوایل دبستان دانست.

انیمیشن داستان پویا انیمیشن داستان پویا

وی  تاکید کرد: ما با ساخت این انیمیشن خواستیم خلا عروسک های جدید و شخصیت های جدید را نشان دهیم، به خصوص در شبکه پویا که همیشه انیمیشن پخش می شود. ما خواستیم ببنیم چگونه یک شخصیت می تواند شخصیت اصلی یک شبکه شود و در کنار آن به آشناسازی غیر مستقیم بچه ها با انیمیشن و انیمیشن سازی پرداخته ایم.

انیمیشن داستان پویا انیمیشن داستان پویا

این کارگردان انیمیشن گفت: این اثر در 52 قسمت 30 دقیقه ساخته می شود که تولید آن را از مهر سال 92 شروع کردیم و همین روزها تمام می شود. البته بخش جلوه های ویژه آن و امور مربوط به افکت آن یک مقدار کار دارد و طبق برنامه مان اوایل تابستان یا با شروع ماه مبارک آماده بخش خواهد بود.

فیضی درباره تیم ساخت این مجموعه گفت: تیم ساخت این کار تیم گسترده و بزرگی است، چرا که ما در بخشی از آن با شخصیت های انیمیشنی گفت و گو می کنیم، مثلا یک تیم داریم که روی شخصیت های سه بعدی کار می کند یا مثلا با باب اسفنجی و بره ناقلا یا پاندای کونگفوکار مصاحبه می کند.

انیمیشن داستان پویا انیمیشن داستان پویا

وی اضافه کرد: قرار بود با شخصیت های انیمیشن های ایرانی هم گفتگو کنیم اما انیماتورهای ایرانی همکاری نکردند و متاسفانه در این سری از کار فقط با شخصیت های خارجی سر و کار داریم.

لازم به ذکر است این انیمیشن به تهیه کنندگی مرکز پویا نمایی صبا ساخته می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.