چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

مهشید افشارزاده: باندبازی در سینما بازیگری را از من گرفت

مهشید افشار زاده

خبرگزاری مهر: مهشید افشار زاده کارگردان فیلم در انتظار اکران «پنج ستاره» معتقدست فضای بازیگری در سینما براساس باندبازی و دسته‌بندی‌ شکل می‌گیرد و به همین دلیل او نتوانسته در طول سال‌های متمادی در این عرصه بازی کند.

بنابراین گزارش مهشید افشارزاده بازیگر سینما که نخستین تجربه سینمایی خود را با ساخت فیلم «پنج ستاره» کسب کرده است درباره فعالیت خود در عرصه سینما به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه سال‌های سال است که پیشنهاد بازی در هیچ فیلم و یا سریالی را نداشتم و به نظر می رسد بی هیچ دلیلی و تنها به واسطه باندبازی های رایج در سینما ممنوع‌الکار شده‌ام.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من فضای فعالیت در سینما بر اساس باندبازی شکل گرفته و به دلیل همین دسته‌بندی‌هاست که نتوانستم در طول سال‌های متمادی در این عرصه بازی کنم.

کارگردان فیلم «پنج ستاره» در پاسخ به این که آیا تغییری در فیلم برای اکران عمومی داده است؟ گفت: خوشبختانه استقبال از این فیلم سینمایی در ایام جشنواره و در میان مردم بسیار خوب بود و در فضایی صمیمی فیلم دیده شد و امیدوارم در اکران عمومی با موفقیت مواجه شود.

افشارزاده در پایان بیان کرد: فیلم بدون تغییر اکران خواهد شد و از زمان دقیق اکران نیز اطلاع ندارم، اما آنچه مسلم است منتظر اکران عمومی این فیلم سینمایی هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.