چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

دوشنبه آینده در یک حراجی

متعلقات باقی‌مانده از بروس لی بار دیگر به فروش می‌رسند

بروس لی

سینماپرس: به نظر می رسد حراج وسایل بروس لی تمامی ندارد و بار دیگر بخشی از متعلقات باقی مانده وی دوشنبه هفته آینده به فروش خواهد رفت.

بنابراین گزارش، وسایل و لباس‌های دیگری از بروس لي؛ اسطوره سینمای رزمي جهان بار دیگر در یک حراجی به فروش خواهد رسید.

مسئول حراجي لس آنجلس که ۲۹ آوریل برگزار خواهد شد اعلام كرد علاقمندان مي تانند به صورت آنلاين در اين حراجي شركت كنند.

يكي از محبوب ترين اجناسي كه قرار است در اين حراجي فروخته شود، ژاكت خاكستري استرلينگ كوپر لي است كه توسط همسر و دخترش امضا شده است. ليندا همسر لي اعلام كرده اين ژاكت محبوبترين لباس لي بوده و ۲۰ سال آنر ا نگه داشته است.

از ديگر متعلقات لي كه در اين حراجي به فروش مي رسد مي توان به لباس چرمي ماهاگوني، موچ بند پلاستيكي، رينگ تمرين و ساعت تيمكس كه ارزشي بالغ بر ۲۰ هزار دلار دارد، اشاره كرد.

بروس لي متولد هنگ كنگ بود و در سه سالگی به آمريكا مهاجرت كرد. او كه از هنرهاي رزمي بي بهره نبود، سبك خاصي از كونگ فو  را با عنوان جیت کان دو ابداع كرد. به واسطه بازی پدرش در سینما به عنوان یک کمدین وی با همين سبك به هالي‌وود وارد شد.
وی در فیلم «اژدها وارد مي شود» در کنار بازیگرانی چون چاک نوریس که بعدها سوپر استار فیلم های رزمی جنگی شد به عنوان نقش اول بازی کرد. 

بروس لی در ۳۲ سالگي بر اثز خونريزي مغزي در گذشت و اگر چه مرگ وی مشکوک اعلام شد اما پزشکان اعلام کردند بر اثر تمرینات سخت با وسیله ابداعی برقی او رگهایش تحمل خود را از دست داده بودند.

چند سال بعد پسر وی با نام براندون لی بر اثر شلیک با فشنگ واقعی در صحنه فیلمبرداری فیلم کلاغ به طرزی مشکوک کشته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.