شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

جاویدی: «ملبورن» بدون تغییر اکران عمومی می‌شود / عید فطر متقاضی زیاد دارد

پیمان معادی و نگار جواهریان در فیلم سینمایی ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی

سینماپرس:نیما جاویدی کارگردان سینما گفت: «ملبورن» بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره اکران عمومی خواهد شد. تاریخ دقیقی اکران فیلم مشخص نیست اما من خودم مایل هستم تا در عید فطر اکران داشته باشیم.

بنابراین گزارش، این کارگردان در گفتگو با سینماپرس درباره اکران «ملبورن» گفت: به رغم تمایل من برای اکران در عید فطر، ولی این مناسبت هم مانند نوروز متقاضی زیادی دارد.

وی ادامه داد: جواد نوروزبیگی برای پخش صحبت هایی را با رسانه فیلمسازان مولود انجام داده است که در زمینه اکران تصمیم گیری خواهند کرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر شاهد این بودم که مخاطب تا انتهای فیلم در سالن حضور داشت و در نهایت خودم از شرایط کلی جشنواره راضی بودم چراکه در سینمای مطبوعات هم استقبالی خوبی از «ملبورن» شد.

«ملبورن» فیلمی به کارگردانی، و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته سال ۱۳۹۲ است که در آن پیمان معادی، نگار جواهریان، شیرین یزدان بخش و مانی حقیقی به ایفاین نقش می‌پردازند.

 این فیلم درامي معمايي است و داستان زوجي جوان را روايت مي‌كند كه در آستانه‌ سفر ناخواسته درگير ماجراهايي پيچيده مي‌شوند. اين فيلم قصد دارد با بياني جديد از مهاجرت بگويد.

جواد نوروزبیگی (تهیه کننده)، هومن بهمنش (فيلمبردار)، كيوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، حسين شبگرد (مدير توليد) و مهدي دلخواسته (عكاس) از ديگر عوامل فيلم سينمايي «ملبورن» هستند و سپیده عبد الوهاب آن را تدوین کرده است.

نظرات

  • هادی ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۵
    1 0
    ما منتظریم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.