شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

آخرین خبرها از تلاش حبیب اللهیاری برای جلب حمایت ایوبی و جعفری جلوه برای تولید «جدایی»

حبیب الهیاری

سینماپرس: حبیب الهیاری تهیه کننده سینما ، «جدایی» را یکی از فیلم های فاخر اعلام کرد و گفت: برای ساخت این فیلم در انتظار تامین بودجه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی هستیم.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده در گفت وگوی خود با سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: البته این کار موفق به دریافت پروانه ساخت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است و ما این طرح را به دفتر آقای ایوبی ارسال کرده ایم تا اگر وقت کردند این فیلمنامه را مطالعه کنند و حمایت های لازم را در این زمینه اعلام کنند.

الهیاری تصریح کرد: این فیلم هزینه زیادی ندارد اما می توانم به جرات بگویم که یکی از بهترین فیلم های فاخر امسال است.

وی در مورد داستان فیلم توضیح داد:  «جدایی»(آیریلیق) یک ملودرام خانوادگی است و زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که در نوجوانی از سوی خانواده مورد بی‌مهری قرار گرفته و در سنین جوانی با برخی مشکلات روحی روبرو شده است و …

الهیاری در مورد لوکیشن های این فیلم توضیح داد: قرار است این فیلم در  تهران، در مناطق شمال غربی  کشور و کشور آذربایجان فیلمبرداری شود.

تهیه کننده «نیکان و بچه غول» در مورد بازیگران این فیلم اظهار داشت: قرار است همراه با بازیگران مطرح سینما ایران از بازیگران بومی منطقه آذربایجان نیز در این فیلم استفاده کنیم.

الهیاری ادامه داد: کار دیگری  هم داریم به نام «من و فرشته» که با چند شرکت پخش کننده برای نمایش خانگی در حال مذاکره هستیم و بعد از جام جهانی این فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «عباس» و «فرشته» چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد. «فرشته» زنی کاملاً وسواسی است و «عباس» به گونه ای شیفته و علاقه مند به همسرش است که معایب او را نمی بیند. خانواده «عباس» با او همفکر نیستند و مترصد تغییر اوضاع او هستند.

جمشید مشایخی، شهره لرستانی، مریم کاویانی ، جواد انصافی و خودم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در پایان این گفت وگو گفت: در تدارک ساخت سریال 26 قسمتی برای نمایش خانگی به نام «شمسی پهلوان» هستیم و امیدواریم بعد از تائید شورای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم این کار را هم با بازیگران نامی سینما و تلویزیون کلید بزنیم. «شمسی پهلوان» داستان یک زن راننده تاکسی است به زبان طنز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.