جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

با انجام صداگذاری توسط حسین ابوالصدق؛

میلانی: «آتش بس 2» عید فطر اکران عمومی می شود / «هزارتوهای تهران» در مرحله پیش تولید قرار دارد

آتش بس2

سینماپرس: تهمینه میلانی کارگردان سینمای ایران صبح امروز پنجم اردیبهشت گفت: در صورتی که موفق شویم «آتش بس 2» را عید فطر اکران عمومی کنیم و پخش این فیلم هم مانند آثار گذشته‌ام توسط هدایت فیلم انجام می‌شود.

بنابراین گزارش، این کارگردان درباره آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «آتش بس2» به سینماپرس گفت: به تازگی تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر به پایان رسیده است و حسین ابوالصدق صداگذاری آن را انجام خواهد داد اما آهنگساز هنوز انتخاب نشده است.

میلانی که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «هزاتوهای تهران» را نیز برعهده دارد درباره تولید آن هم یادآور شد: مراحل اولیه پیش تولید  در حال انجام است و با چند بازیگر برای حضور در این فیلم مذاکراتی انجام دادیم که بزودی پس از انجام قرارداد نهایی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد، در صورتی که مراحل پیش تولید به نتیجه کامل برسد فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد.

در خلاصه‌ی داستان «آتش بس2» آمده است: یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان از بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.