یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

برای شبکه نمایش خانگی؛

فیلم‌های «هانگر گیمز» و «مقبره اژده‌ها» دوبله شد

هانگر گیم-مقبره اژدها

سینماپرس: فیلم های سینمایی «هانگر گیمز» و «مقبره اژده‌ها» برای شبکه نمایش خانگی دوبله شدند.

بنابر گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «هانگر گیمز» به معنای «عطش مبارزه» به مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده برای موسسه ویدئویی ۲۴ دوبله شده است.

از گویندگان این فیلم می توان به فریبا رمضان پور، سعید شیخ زاده، شروین قطعه ای، سعید مظفری، زهره شکوفنده و حامد عزیزی اشاره کرد.

داستان این فیلم در آینده‌ای نامعلوم و در کشوری به نام پنم (که به نوعی می‌توان گفت آمریکای شمالی است) رخ می‌دهد. این کشور دارای یک پایتخت (کاپیتول) بسیار ثروتمند و ۱۲ ایالت بسیار فقیر است. سال‌ها پیش، ایالت‌های پنم در یک اقدام هماهنگ بر ضد حکومت مرکزی شورش کردند که علی‌رغم درگیری سنگینی که بوجود آمد، همگی ایالت‌ها شکست خوردند و مجبور به تن دادن به یک معاهده صلح با شرایط وحشتناک شدند. یکی از بندهای این قرارداد به این شکل بود که هر کدام از ایالت‌های ۱۲ گانه باید در هر سال، یک پسر و دختر بین ۱۲ تا ۱۸ سال را برای برگزاری مسابقاتی تحت عنوان «عطش مبارزه» یا «مبارزه گرسنگی» (Hunger Games) به پایتخت بفرستند. شرایط این مسابقه به این شکل است که تمام ۲۴ شرکت‌کننده باید یکدیگر را قتل‌عامل کنند و هرکس که در نهایت باقی بماند، برنده اصلی خواهد بود و جوایز زیادی که در انتظار او خواهد بود. علاوه‌بر آن ایالتی که شخص برنده از آن آمده بود نیز برای مدتی از قطحی در می‌آید.

حال فصل مسابقات فرا رسیده و ایالت‌ها می‌بایستی «پیشکش‌های» خود را برای قتل‌عام کردن یا شدن، به مسابقات بفرستند. نوبت به ایالت ۱۲ می‌رسد و در مراسمی که به منظور معارفه مبارز جدید برگزار می‌شود، دختربچه‌ای به نام پریمورز اوردین (با بازی ویلو شیلدز) به عنوان نماینده دخترها انتخاب می‌شود اما خواهر بزرگترش به نام کَتنیس (با بازی جنیفر لارنس) مانع از اعزام او به مسابقات می‌شود و اعلام می‌کند که شخصاً بجای خواهرش در مسابقات حاضر خواهد شد. پیتا ملارک (با بازی جاش هاچرسون) پسر یک نان فروش که یکبار به کتنیس گرسنه نان داده بود نیز دیگر پیشکش ایالت ۱۲ است.

کتنیس و پیتا به محل برگزاری مسابقات در پایتخت اعزام می‌شود. پیتا در یک مصاحبهٔ تلویزیونی می‌گوید که عاشق کتنیس است...

همچنین فیلم سینمایی «Legendary Tomb Of The Dragon» به معنای «مقبره اژده ها» در تاریخ از 24 فروردین در استودیو دوبلاژ موسسه قرن 21 توسط چنگیز جلیلوند انجام و به بازار شبکه نمایش خانگی وارد شد.

این فیلم محصول سال 2013 و محصول مشترک کشور انگلیس و چین است که در ژانر: اکشن، ماجرایی با کیفیت BluRay 720p و در مدت زمان 92 دقیقه ساخته شده است.
بازیگران:یی هیوانگ، دولف لاندگرن و اسکات آدکینز هستند. این فیلم داستان یک موجودی است که تصور می شده وجود خارجی ندارد و با پیدا شدن آن در چین دیگران قصد دارند او را شکار کنند و گروهی باید قبل شکارچیان این موجود را بیابند.

گفتنی است؛ فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد. برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

نظرات

  • behnam ۱۳۹۳/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۱
    1 0
    اگه میشه قیلم مقبره اژدها را به قروشگاهای شهرستان استارا هم عرضه نمائید با تشکر
  • ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۳:۴۶
    0 0
    salam allly bood

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.