دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

با پایان مرحله تدوین؛

کلاهداری:«شاباش» برای اکران در تابستان آماده می‌شود

شاباش

سینماپرس: حامد کلاهداری صبح امروز هشتم اردیبهشت گفت: به دلیل مشکلات مالی که در پروژه «شاباش» بوجود آمد مرحله تدوین طولانی شد و طی یک ماه آینده با انجام صداگذاری و موسیقی برای اکران این فیلم در فصل تابستان اقدام خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، این کارگردان دریاره طولانی شدن روند پس از تولید «شاباش» به سینماپرس گفت: مشکلات مالی باعث شد در یک دوره‌ای فیلم متوقف شود و بدون حمایت مالی در حالی که یکی از سرمایه گذاران هم کنار کشید تنها توانستیم فیلمبرداری را به اتمام برسانیم. به لحاظ لوکیشن که ۴۰ عدد بود کار فیلمبرداری را برای ما سخت کرد.

کلاهداری با بیان اینکه سرمایه گذار و مجری طرح این فیلم برعهده حسن ابرقانی است درباره معرفی علی لدنی به عنوان تهیه کننده پیش از ساخت «شاباش» گفت: در ابتدا قرار بود که با علی لدنی همکاری داشته باشیم اما به دلیل اینکه ایشان مشغول تولید فیلم شدند تصمیم گرفتیم که پروانه ساخت را به تهیه کنندگی «حسن حبیبی خلیفه‌لو» دریافت کنیم.

اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری، روح الله کمانی، مرجانه گلچین، نیما گرانی، سارا خوئینی ها، الیزابت امینی، زهره حمیدی، کامران فیوضات و... بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«شاباش» با مضمونی اجتماعی- کمدی داستان زندگی حاج احمد عباچی (عبدی) را روایت می کند که پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می دهد و...

عوامل فیلم عبارتند از

نویسنده: داود خیام/ مدیر فیلمبرداری: مصطفی احمدیان/ صدابردار: بهروز معاونیان/ طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست/ طراح گریم: نوید فرح مرزی/مشاور کارگردان و فیلمنامه: هادی کلاهداری/ مدیر تولید: حسین بخشی‌پور/ دستیاران اول کارگردان: کورش قاسمی و امیرحسین غفاری/ مدیر روابط عمومی: امین داداشی/ منشی صحنه: فاطمه رزاقی/ عکاس: مهدی دلخواسته.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.