دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸

تجلیل از مادران شهدا در نشست رسانه‌ای/1

خزاعی: جشنواره فیلم مقاومت امسال در تهران برگزار می‌شود/ برگزاری بخش چشم انداز در هفت کشور جهان

محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: دبیر سیزدهمین جشنواره مقاومت با بیان اینکه این جشنواره امسال در تهران برگزار می شود، گفت: جشنواره فیلم مقاومت همچنان جریان سازترین جشنواره انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با تجلیل از مادران چهار شهید در لانه جاسوسی آغاز به کار کرد و سپس از آلبوم طبس حامد زمانی نیز رونمایی شد.

در ادامه این مراسم محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت  ضمن اشاره به نقش شهدا در تسخیر لانه جاسوسی و رویدادهای بسیاری که توسط  آنان در کشور رقم خورده و هیمنه امپریالیسم را شکسته است اظهار داشت: جشنواره فیلم مقاومت که پیش از این با عنوان جشنواره فیلم دفاع مقدس شناخته می شد به نحوی مهمترین و جریان ساز ترین  جشنواره پس از انقلاب شکوهمند  اسلامی است چرا که این جشنواره باعث شد مسیر سینمای انقلاب و دفاع مقدس همواره حرکات زیادی رو به جلو داشته باشد و ضرورت تولید فیلم  و یا ایجاد شهرک سینمایی دفاع مقدس را کرده باشد.

وی در ادامه توضیح داد: تهاجم فرهنگی طی این سال ها موج های گسترده ای را در میهن اسلامی ما به پا کرده است از موج دگردیسی فرهنگ اقتصاد مصرفی گرفته تا موج دگردیسی فرهنگ،  سیاسی و یا هدف قرار دادن خانواده و زن ایرانی و همین طور سبک زندگی اسلامی.

خزاعی در ادامه افزود: این جشنواره در تهران برگزار خواهد شد و ضرورت برگزاری چنین جشنواره ای بیش از بیش از سوی جوانان علاقه مند احساس می شد. استانهای دیگر اگر اعلام آمادگی کنند می توانند همراه تهران میزبان این جشنواره باشند.

وی تصریح کرد: در صدد این هستیم تا جشنواره فیلم مقاومت از حالت دو سالانه به جشنواره سالیانه تغییر دهیم.

خزاعی در ادامه خبر داد که بخش چشم انداز این جشنواره در هفت کشور دیگر نیز برگزار خواهد شد و افزود: ارائه تصویر روشن از جنایت آمریکا، نقش بیداری اسلامی در مناطق جهان، نقش مردم غزه و لبنان و سوریه در مقابله با استکبار جهانی از محورهای بخش بین الملل جشنواره است.

وی در ادامه افزود: در دو سال گذشته بخش عماد مغنیه در جشنواره وجود داشت که خیلی ها را اذیت کرد و امسال هم این بخش در جشنواره وجود دارد. در جشنواره امسال به موضوع تکفیری ها نیز خواهیم پرداخت.

 

این گزارش متعاقباً تکمیل می شود.......

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.