سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

بازدید فیلمساز منتقد آمریکایی از دبیرخانه جشنواره مقاومت/ نشست مشترک با دبیر جشنواره

بازدید

سینماپرس: آرت الیویر تهیه کننده آمریکایی که به عنوان اولین میهمان جشنواره فیلم مقاومت در ایران به سر می برد، امروز از دبیرخانه جشنواره بازدید کرد.

بنابراین گزارش، روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: این تهیه کننده آمریکایی علاوه بر بازدید از بخش های مختلف جشنواره در نشست مشترکی با محمد خزاعی دبیر این رویداد سینمایی به تبادل نظر و گفتگو نشست.

در این نشست مشترک در خصوص وضعیت و جایگاه سینما، لزوم توجه به رسانه های مدرن و نقش لابی های صهیونیستی در سینمای دنیا به ویژه هالیوود گفتگو کردند.

روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت اضافه کرد: با توجه به حضور این تهیه کننده آمریکایی در تهران فیلم سینمایی «عملیات ترور» به کارگردانی پائول کراس و تهیه کنندگی این هنرمند چهارشنبه این هفته دهم اردیبهشت در مرکز فرهنگی هنری اسوه به نمایش در می آید. نمایش این فیلم با حضور آرت الیویر تهیه کننده آمریکایی  و نادر طالب زاده کارشناس و تحلیل گر سینما همراه با جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ  پیش بینی شده است.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از کلیه اصحاب رسانه و منتقدان و نویسندگان سینمایی و هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد از این برنامه استفاده کنند.

بنابراین گزارش،  آرت الیویر شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا معاون نامزد آزادیخواه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2000 بود. تهیه کننده فیلم Operation Terror در خصوص 11 سپتامبر است که جشنواره بین المللی فیلم برای صلح، جشنواره خیریه فیلم موناکو، جشنواره الهام بخشی ومساوات ، جشنواره بین المللی فیلم بغداد جوایزی دریافت کرده است. فارغ التحصیل Cerritos College در رشته ساختار فن آوری بوده و چهار فرزند دارد.وی مشاور شهردار (1994-1997)، شهردار موقت (1997-1998) شهردار بلفلاور (یکی از حومه های لوس آنجلس با 77 هزار ساکن) (1998-1999) بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.