دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

با اعلام اکران فیلم در گروه هنر و تجربه؛

آرمند: «یك شهروند معمولی» برای آینده سینمای مستقل راهگشا خواهد بود / احتمال اكران «پرویز» در عید فطر

سعید آرمند*

سینماپرس: سعيد آرمند صبح امروز ۱۵ اردیبهشت گفت: «یك شهروند معمولی» برای آینده سینمای مستقل راهگشا خواهد بود و مطمئن هستم در آینده روی آن بحث زیادی خواهد شد.

بنابراین گزارش، اين تهیه كننده  درباره تولید «یك شهروند معمولی» به سینماپرس گفت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در خردادماه فیلمبرداری را آغاز كنیم ولی تغییراتی كه در فیلمنامه براساس نظر مجید برزگر انجام می شود روند كار را كند جلو می برد.

وی افزود: هنوز بازیگر نقش اول این فیلم انتخاب نشده است چراكه به دنبال شخصی هستیم تا به چهره نقش اول نزدیک باشد كه شخصیت او را مجید برزگر خواهد ساخت.

آرمند با اشاره به اینكه فیلمبرداری این فیلم حدود یك ماه انجام می شود درباره اكران «پرویز» گفت: طي دو گفتگو با امیرحسین علم الهدی درباره اكران این فیلم در گروه هنر و تجربه صحبت كردم و قرار براین شد تا اواخر این هفته خبر نهایی را به ما اعلام كنند اما طی صحبت های انجام شده «پرویز» در عید فطر اكران می شود.

وی درباره پیشنهادش برای اجرای گروه «هنر و تجربه» خاطرنشان كرد: اگر زودتر برنامه هایشان را اعلام كنند می تواند به تولید این گونه آثار در سال ۹۳ كمك زیادی كنند.

شايان ذكر است، پروانه ساخت «یك شهروند معمولی» بعد از چند اصلاحیه که از سوی شورای پروانه ساخت به آن وارد شد پیش از نوروز توسط سازمان سینمایی صادر شد.

در خلاصه داستان «یك شهروند معمولی» آمده است: آقای صفری ۷۵ ساله و کارمند بازنشسته اداره پست است که در یکی از شهرک های تهران زندگی می کند و با فوت همسر سابقش تصمیم می گیرد تا تغییراتی را در زندگی شخصی‌اش بوجود بیاورد...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.