دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

به کارگردانی وحید جلیلوند؛

نیکی کریمی و امیرآقایی هفته آینده مقابل دوربین «چهارشنبه ۱۹ آبان» می‌روند

نیکی کریمی امیر آقایی

سینماپرس: علی جلیلوند مجری طرح «چهارشنبه ۱۹ آبان» صبح امروز درباره تولید گفت: فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی محمدحسین لطیفی هفته آینده سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت در تهران کلید می‌خورد.

بنابراین گزارش، جلیلوند درباره انتخاب بازیگران این فیلم به خبرنگار سینماپرس گفت: در این فیلم نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، آفرین عبیسی، برزو ارجمند،سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور،حشمت آرمیده و دو بازیگر ناشناخته داریم که در کنار این بازیگران ایفای نقش می کنند.

جلیلوند درباره همکاری با محمد حسین لطیفی در مقام تهیه کننده خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه کاری که با آقای لطیفی داشتم و آشنایی با روحیات من که تعامل خوبی هم با یکدیگر داریم، لطف کرد که تهیه کنندگی فیلم من را برعهده بگیرد. علی‌رغم اینکه محمد حسین لطیفی به برزیل سفر خواهد کرد اما همچنان به عنوان تهیه کننده فعالیت خواهد داشت و فیلمبرداری این فیلم  طی ۴۰ جلسه در تهران انجام می‌شود.

وی همچنین درباره حضورش در فیلمی که آن را کارگردانی می کند تصریح کرد: احتمال دارد نقش کوچکی را در فیلم داشته باشم.

گفتنی است، فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط علی زرنگار،وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده است و این فیلم اولین تجربه وحید جلیلوند در مقام کارگردان است که پیش از این به عنوان بازیگر در نردبام آسمان، یادآوری،زمهریر و... ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر­متعارف در بخش نیازمندیهای روزنامه­ همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می­‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی­الظاهر پایان می دهد اما...

عوامل این فیلم:

کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه کننده: محمد حسین لطیفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: مهدیه لطیفی، مجری طرح: علی جلیلوند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.