شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

آخرین وضعیت اکران سه فیلم از زبان سعدی

فیلم جدید کیومرث پوراحمد کوتاه شد/ احتمال نمایش«آرایش غلیظ» در اکران دوم عید فطر

پوستر فیلم های آرایش غلیظ و پنجاه قدم آخر

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده سینما صبح امروز ۲۰ اردیبهشت از احتمال اکران فیلم نعمت الله در اکران دوم عید خبر داد و گفت: «پنجاه قدم آخر» نسبت به نسخه جشنواره 17 دقیقه کوتاه شد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» اظهار داشت: طی صحبت های اولیه که با مدیر سینما «فرهنگ» انجام شده است، اگر این سینما همکاری های لازم را انجام دهد تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این فیلم را با اصلاحات انجام شده در تاریخ سوم خرداد همزمان با روز آزادی خرمشهر در این گروه سینمایی اکران کنیم، امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

 فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» تازه‌ترین فیلم کیومرث پوراحمد است که بعد از فیلم سینمایی «اتوبوس شب» دومین فیلم او در ژانر دفاع مقدس محسوب می‌شود. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال اهالی سینما قرار نگرفت.

بنابراین گزارش، «پنجاه قدم آخر» سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی 8 نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و 17 روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند ولی...

بابک حمیدیان و طناز طباطبایی از جمله بازیگران این فیلم هستند که فیلمنامه آن توسط کیومرث پوراحمد و با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش درآمده است.

تهیه کننده «آلزایمر» و «روزهای زندگی» در ادامه در مورد اکران فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» نیز گفت: صحبت هایی مبنی بر اکران این فیلم در عید سعید فطر به میان آمده است اما می توانم بگویم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و در حال حاضر در حال مذاکره با یکی از سینماهای سر گروه هستیم که شاید بتوانیم این فیلم را در اکران دوم عید فطر به نمایش عمومی درآوریم.

«آرایش غلیظ» عنوان تازه‌ترین فیلم حمید نعمت‌الله است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبین و منتقدین سینمای ایران قرار گرفت و این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر 93 است.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری در این فیلم به ایفیای نقش پرداخته اند

وی در پایان این گفت وگو در مورد اکران «سیزده» ساخته هومن سیدی نیز یادآور شد: پیش از این در برخی از اخبار آمده بود که این فیلم در اردیبهشت ماه و در قالب اکران دوم عید نوروز روی پرده خواهد رفت اما این اتفاق رخ نداد و برای اکران این فیلم با  هیچ گروه سینمایی هنوز به توافق نرسیدم و منتظر هستیم تا در فصل مناسبی برای اکران این فیلم تصمیم بگیریم.

بنابراین گزارش، «سیزده» در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم حضور داشت و مورد استقبال منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. «سیزده» دومین فیلم بلند هومن سیدی است که نگاه اجتماعی به معضلات زندگی روزمره جوانان دارد.

در فیلم «سیزده» امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی به ایفای نقش‌ پرداخته‌اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.