یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

مهران‌فر: تنها برای فیلم‌های اکشن و فیلمفارسی شأن قائل هستیم!

فرهادمهرانفر**

سینماپرس: فرهاد مهرانفر کارگردان «سرزمین رها» صبح امروز ۲۱ اردیبهشت گفت: «سرزمین رها» یک فیلم معمولی است و برای مخاطب خاص نیست بلکه دغدغه های انسانی یک خانواده را روایت می کند که فرزندی دارند معلولیت ذهنی دارد و نمونه های خوبی در سینمای دنیا داریم که به این موضوع پرداخته اند ولی تنها ما برای فیلم هایی که اکشن و فیلمفارسی است شان قائل هستیم.

بنابراین گزارش، فرهاد مهرانفر کارگردان «سرزمین رها» در ادامه به سینماپرس گفت: این فیلمی است که با خانواده ها ارتباط برقرار می کند و اکران آن بر روی مخاطبین تاثیر خواهد داشت اما متوجه شدم که این فیلم برای گروه جدید مخاطب خاص جهت اکران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مخاطب عام ما هم مثل هر انسان دیگری می تواند سوژه های انسانی را با لذت دنبال کند که جنبه عام خودش را هم دارد. ضمن اینکه مخاطب خاص هم می تواند لایه‌های زیرین اثر را ببیند.

مهرانفر در عین حال خاطرنشان کرد: «سرزمین رها» نسبت به نسخه جشنواره تفاوتی ندارد و تنها تغییرات فنی در آن انجام دادیم حضور این فیلم در بخش نوعی تجربه فیلم فجر یک تدبیر اشتباه بود و با کیفیت بسیار پایین این فیلم را در سالن زیرزمین کاخ جشنواره اکران کردند چون کیفیت بالایی دارد. البته امسال فیلم جدیدی کلید خواهم زد.

بهزاد جعفري نسب، مهدي فجري، ترانه مومني، مسعود بدر طالعي و سيما محمدزاده از بازيگران فيلم «سرزمين رها» هستند که بهروز رشاد تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.