سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

با تغییر نسبت به جشنواره؛

افشاریان: «فردا» مهرماه اکران عمومی می شود / این فیلم در گروه مخاطب خاص نیست

علیرضا شجاع نوری در  فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی مهدی پاکدل وایمان افشاریان

سینماپرس: ایمان افشاریان صبح امروز ۲۳ اردیبهشت گفت: احسان دلاویز(سرمایه گذار) برای اکران این فیلم در مهر یا آبان ماه صحبت هایی با یکی از پخش کننده ها انجام داده است و نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر تغییراتی را در تدوین آن انجام دادیم.

بنابراین گزارش، افشاریان کارگردان «فردا» در ادامه گفت: با توجه به اینکه «فردا» فیلم اول من و مهدی پاکدل بود متوجه برخی از عیب‌های آن پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر شدیم که در تدوین حدود ده دقیقه کوتاه شد و جابجایی در برخی پلان‌ها انجام دادیم و این تغییرات به صورت مشترک توسط من و مهدی پاکدل صورت گرفت.

افشاریان با بیان اینکه «فردا» آماده نمایش شده است یادآور شد: بازگشایی دانشگاه ها و مدارس در مهرماه باعث می شود بیننده خاص تری داشته باشیم که به نظرم فصل خوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه «فردا» در گروه مخاطب خاص نیست خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که این فیلم در گروه «هنر و تجربه» قرار نگیرد و برای اکران آن گروه نمایش دهنده انتخاب کنیم چون با توجه به نسخه جدیدی که آماده شده است این فیلم را خیلی متفاوت کرده است و قصه‌ای است که مخاطب عام را هم دارد.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از بازیگران فیلم سینمایی «فردا» به تهیه کنندگی حسین صابری هستند.

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

نویسنده، طراح و کارگردان: ایمان افشاریان، مهدی پاکدل/ مشاور کارگردان: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده/ صدابردار: علیرضا نوین نژاد/ طراح چهره پردازی: سودابه خسروی/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ طراح لباس: سوده شرحی/ تدوین: معین شافعی/ صداگذار: احسان افشاریان/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی/ طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی/  بدلکار: علیرضا فتحی

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.