جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

یک همکاری دیگر از کارگردانان «فردا»؛

افشاریان: «حباب» در آخرین مراحل نگارش قرار دارد / برای جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده می‌شویم

مهدی پاکدل وایمان افشاریان کارگردانان  فیلم سینمایی فردا

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما صبح امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت گفت: فیلمنامه ای با عنوان «حباب» توسط من و مهدی پاکدل در حال نگارش است که در این کار من به عنوان کارگردان حضور دارم و مهدی پاکدل جلوی دوربین آن می‌رود.

ینابراین گزارش، افشاریان به سینماپرس گفت: البته «حباب» اسم موقتی این فیلمنامه است و پیشنهاد خود مهدی پاکدل بود که در این فیلم کارگردانی نکند چون بیشتر علاقه مند است تا تمرکزش در بازیگری باشد و مراحل اولیه نگارش این فیلمنامه انجام شده است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و بعد از آن برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم.

افشاریان با بیان اینکه «حباب» ملودرام اجتماعی است افزود: داستان این فیلم در جنوب کشور می گذرد و نسبت به «فردا» تفاوت‌هایی دارد اما موضوع وهم و جادویی که در فیلم اول بود در فضا و اتمسفر فیلم جدید هم در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه هنوز عوامل دیگر و تهیه کننده «حباب» مشخص نشده است گفت: تلاش می کنیم تا این فیلم برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده شود.

گفتنی است، «فردا» اولین تجربه کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل بود که برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار است طی چند ماه آینده با تغییراتی نسبت به نسخه جشنواره به اکران دربیاید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.