شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

پس از اخذ پروانه ساخت

اللهیاری: «خاله پهلوون» برای توزیع در نمایش خانگی و به صورت اپیزودیک ساخته می شود

حبیب اللهیاری

سینماپرس: حبیب اللهیاری تهیه کننده و کارگردان سینما پس از اخذ پروانه ساخت ویدیویی «خاله پهلوون» گفت: این فیلم برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگوی  خود با خبرنگار سینما پرس در مورد موضوع فیلم «خاله پهلوون» گفت: این فیلم داستانی خانوادگی دارد و  زندگی ملت امروز ایران که هر روز به سر کار می روند و دچار اتفاقات و معضلات روزمره می شوند را به تصویر خواهد کشید.

تهیه کننده «نیکان و بچه غول » توضیح داد: قرار است این کار در ۲۶ قسمت به صورت اپیزودیک ساخته شود و هر قسمت برای مخاطبان خاص خود پایان بندی جدایی دارد.

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» در مورد بازیگران این کار نیز گفت: در این کار سعی داریم از ۴، ۵ بازیگر ثابت استفاده کنیم و سایر بازیگران نیز به صورت میهمان در قسمت های مختلف این کار حضور دارند. مشغول مذاکره با بازیگران هستیم و به محض نهایی شدن اسامی آن ها را در اخبار بعدی اعلام خواهیم کرد.

حبیب اللهیاری  در پایان این گفت وگو در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری  این کار نیز گفت: لوکیشن های این کار انتخاب شده است ، اکثر لوکیشن های ما در تهران است و چند روز هم در شمال کشور فیلمبرداری داریم و حداقل برای فیلمبرداری این کار ۴ ماه زمان نیاز داریم.

«حبیب اللهیاری» متولد شهرستان ابهر است.  وی تحصیلات ابتدایی و متوسط خود را در تهران گذراند. او فعالیت خود را در سال ۱۳۵۱ به عنوان بازیگر شروع کرد و پس از آن به فعالیت در زمینه مدیریت تولید و تهیه کنندگی نیز پرداخت.

«نیکان و بچه غول» ، «بزرگمرد کوچک» و «فاصله» در کارنامه تهیه کنندگی وی به ثبت رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.