شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

گزارش اکران و فروش؛

«متروپل» کیمیایی با دو روز اکران میلیونی شد

متروپل

سینماپرس: فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی که از 24 اردیبهشت ماه جاری با سرگروهی سینما قدس به اکران عمومی درآمده است توانست ۴۲ میلیون تومان فروش کند.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته حاتمی کیا پس از گذشت ۶۴ روز اکران خود در ۵۵ سالن سینمایی در کل کشور تا به امروز توانسته در کل دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین، فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی  توانسته در ۶۹ روز اکران با ۷۶ سالن سینمایی در کشور تا به امروز در تهران به فروش سه میلیارد و ۵۰ میلیون و در شهرستان ها با  به فروش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برسد.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی در ۷۰ روز اکران خود در ۶۰ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان در تهران و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی تا به امروز که ۸۷ روز از اکران آن در ۳۴ سالن سینمایی کشور می گذرد مجموع  به فروش پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی در ۲۹ روز اکران خود در ۳۳ سالن سینمایی در تهران به فروش ۳۱۰ میلیون تومان رسیده و در شهرستان ها نیز ۱۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با سرگروهی سینما آفریقا در ۹ روز اکران خود در ۲۴ سالن سینمایی تا به امروز ۸۰ میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی بدون سرگروه سینمایی در دو روز اکران خود ۱۰ میلیون تومان فروش کرده است و فیلم سینمایی «متروپل» که از ۲۴ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما قدس اکران شده است تا به امروز توانسته ۴۲ میلیون تومان فروش کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.