یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

هاشمی: امیدوارم حوزه هنری زیرنویس فارسی و انگلیسی «خسته نباشید» را در نسخه خانگی آن درج کند

افشین هاشمی در نشست  فیلم سینمایی آزمایشگاه در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: افشین هاشمی یکی از کارگردانان فیلم سینمایی «خسته نباشید» گفت: «امیدوارم حوزه هنری به عنوان پخش کننده این فیلم سینمایی زیرنویس فارسی و انگلیسی را در نسخه خانگی آن درج کند.»

بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرايی و افشين هاشمی و تهيه كنندگی سيد رضا مير كريمی که چهارشنبه هفته گذشته؛ ۲۴ اردیبهشت ماه مجوز پروانه نمایش ویدئویی از سوی سازمان سینمایی را دریافت کرد توسط حوزه هنری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

افشین هاشمی یکی از کارگردانان این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار بخش نمایش خانگی سینماپرس بیان کرد که اطلاعی از داشتن پشت صحنه در نسخه خانگی این فیلم ندارد اما امیدوار است که با استقبال مخاطبان رو به رو شود.

داستان این فیلم درباره رومن و ماریا زوجی جهانگردی است که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، در میانه ی سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی خورند. مرتضی، مستخدم اخراجی هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آنها نقشه‌ای می‌کشند…

غوغا بیات، جلال فاطمی، یداله شادمانی، رویا افشار، حسام محمودی و نگار حسن زاده از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است فیلم سینمایی «خسته نباشید» محصول سال 1391 است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد و با کسب پروانه نمایش ویدئویی به زودی توسط حوزه هنری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

از عوامل ساخت این فیلم می توان از کارگردان: افشین هاشمی،محسن قرائی/ تهیه‌کننده: رضا میرکریمی/ نویسنده: محمد رضایی راد/ موسیقی: رضا مرتضوی/ فیلم‌برداری: اشکان اشکانی و تدوین: سپیده عبدالوهاب نام برد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.