یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

باحضور اوتادی، ارجمند، زندگانی،ارشادی و...

مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی آب‌پرور با موضوع پلیسی کلید می‌خورد

لیلا اوتادی در فیلم سینمایی «آقای الف » به کارگردانی علی عطشانی

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی محسن علی اکبری سوم خرداد ماه همزمان با آزدسازی خرمشهر کلید خواهد خورد.

براساس این گزارش،  نام قبلی این مجموعه «سوداگر» نام داشت که محمدمهدی عسگرپور و اصغر هاشمی از گزینه های کارگردانی این فیلم بودند.

این مجموعه که هر دو قسمت آن یک اپیزود را روایت می کند در شش اپیزود دوازده قسمتی برای شبکه سوم سیما با مشارکت نیروی انتظامی آماده می‌شود تا در مهرماه همزمان با هفته پلیس روی آنتن برود.

موضوع این سریال به معضلات اجتماعی و ریشه‌یابی آن می پردازد که برخلاف مجموعه های پلیسی که تنها از اکشن استفاده می کند این مجموعه ترکیبی از درام و تراژیک دارد که به معرفی یکی از شغل‌های نیروی انتظامی که مردم از آن مطلع نیستند می پردازد.

لیلا اوتادی، برزو ارجمند،امین زندگانی،همایون ارشادی،امیر نوری،رضا توکلی از بازیگران این مجموعه خواهند بود که در هر اپیزود از بازیگران مهمان استفاده خواهد شد.

در این مجموعه عوامل زیر همکاری می کنند:

مدیر تصویربرداری: حسن کریمی/ مدیر صدابرداری: اصغر آبگون/ طراح چهره پردزای: نوید فرح مرزی/ طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری/ تدوین: بهرام آب پرور/  دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: خسرو تصیری خواه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.