دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

به کارگردانی محسن افشانی؛

فیلم ویدئویی «جواد و فرشته» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

فیلم جواد و فرشته

سینماپرس: فیلم ویدئویی «جواد و فرشته» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن افشانی تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

به گزارش خبرنگار بخش نمایش خانگی سینماپرس، فیلم «جواد و فرشته» در سال ۱۳۹۲ تولید شده است و سیاوش خیرابی/ محسن افشانی/ مریم خدارحمی/ رابعه اسکویی/ سیاوش مفیدی/ کیانوش گرامی/ علی کاظمی و نازنین پیرکاری و… از بازیگران آن هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است: تقابل بین نفس اماره و نفس لوامه است که در وجود انسان همیشه همراه اوست. این تقابل زمانی اوج می گیرد که شخصی بین دوراهی گیرکرده و ناچار می شود تصمیمی قطعی بگیرد.آنچه در این لحظه از افکار انسان،چه خوب و چه بد می گذرد،چیزی است که این تله فیلم در قالب طنز آن را بیان می کند. و …

محسن افشانی که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ با مجری گری برنامه «آستانه» که برای شبکه اول سیما تولید و پخش می شد آغاز کرد. وی بعد از این برنامه در پنج برنامه دیگر به عنوان مجری حضور داشت. افشانی که با بازی در سریال «ترانه مادری» به کارگردانی حسین سهیلی زاده مطرح شد تاکنون بازی در بیش از ۵۰ تله فیلم، سریال و فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

وی بعد از کار تهیه کنندگی در چند فیلم اکنون وارد حرفه کارگردانی شده است و بعد از تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم «سه خط موازی»، فیلم ویدئویی «جواد و فرشته» را کارگردانی کرده که به زودی توسط شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.