دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

در گفتگو با سینماپرس؛

گودرزی: در «آتیش بازی» همه معیارهای فروش را رعایت کردم / مشکلات مالی باعث توقف «میلاد» در پیش تولید شد

فیلم آتیش بازی*

سینماپرس: بهمن گودرزی صبح امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت گفت:: امیدوارم «آتیش بازی» یکی از فیلم های پرفروش شود چراکه در آن سعی شد تا همه پارامترهای فروش را رعایت کنیم و این فیلم نسبت به «شیش و بش» از ساختار و ریتم بهتری برخوردار است.

بنابراین گزارش، این کارگردان در ادامه به سینماپرس گفت: اکران فیلم سینمایی «آتیش بازی» برای عید فطر توسط هدایت فیلم در نظر گرفته شده است که کپی‌های آن هم برای ارائه به سالن های نمایش در حال انجام است و مواد تبلیغاتی آن مثل آنونس و پوستر انجام شد.  اگر مثل اکران فیلم قبلی اشتیاق به سینما رفتن وجود داشته باشد قطعا «آتیش بازی» به فروش بیشتری دست پیدا می کند.

وی افزود: فیلم سینمایی با نام موقت «میلاد» را برای ساخت آماده کردیم که به دلیل مشکلات مالی که برای محمد کمالی‌پور تهیه کننده بوجود آمد در مرحله پیش تولید متوقف شد، در حالی که زمان زیادی برای ساخت آن گذاشته بودیم و هنوز برنامه‌ای برای تولید آن نداریم.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری من با هدایت فیلم ادامه خواهد داشت که بزودی ساخت یک فیلم سینمایی را آغاز خواهم کرد که هنوز جزییات کامل و تهیه کننده آن مشخص نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: قدیمیا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که میخواد دوغ بخوره فوتش میکنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز میرن که یاتاقان میزنن یا اینقدر احتیاط رو رعایت میکنن که از اونور بوم میافتن...

«آتیش بازی» فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۹۲ است که در آن امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.