دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

در شبکه نمایش خانگی؛

«خاک و مرجان» اطیابی توزیع شد/ ماجرای زندگی افغان‌ها به شبکه نمایش خانگی ایران رسید

خاک و مرجان

سینماپرس: فیلم سینمایی «خاک و مرجان» به کارگردانی مسعود اطیابی که درباره یک خانواده افغانی است، از امروز؛ ۲۹ اردیبهشت ماه توسط موسسه رسانه های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش خبرنگار بخش نمایش خانگی سینماپرس، فیلم سینمایی «خاک و مرجان» توسط شرکت پخش نسیم صبا در آبان ماه سال گذشته به اکران عمومی در آمد.

این فیلم اجتماعی در مدت زمان ۷۹ دقیقه ساخته شده است و ممنون مقصودی، لینا علم، مارینا گلبهاری، رسول ایمان، قادر آریایی، فرزانه نوابی و پانته آ تاجبخش از بازیگران این فیلم هستند.

همچنین از عوامل ساخت آن می توان از کارگردان: سیدمسعود اطیابی/ تهیه‌کننده: سید امیر پروین‌حسینی/ نویسنده: پانته‌آ تاج‌بخش/ فیلم‌برداری: افشین علیزاده/ تدوین: مستانه مهاجر اشاره کرد.

با اینکه فیلم سینمایی «خاک و مرجان» فروش قابل قبولی در سینماها نداشت اما مسعود اطیابی کارگردان آن در گفت و گویی با یکی از خبرگزاری ها، «خاک و مرجان» را کولاژی تمام عیار توصیف کرد که هماهنگی خوبی با هم دارد و در ‌‌نهایت تصاویر یکدستی در آن ارائه شده است.

همچنین وی در نشستی در خبرگزاری دیگری که برای این فیلم برگزار شده بود عنوان کرد: «من همیشه می‌گویم «خاک و مرجان» یک تصویر نزدیک از افغانستان است نه واقعیت صرف و کامل؛ اما نزدیک ترین است. در شرایطی که ما همه اطلاعاتمان از این مردم را از گزارش های غربی یا فیلم های ناقص ایرانی می‌گیریم و همه آنها تحریفی از واقعیت هستند.»

گفتنی است این فیلم که توسط دوبلارهای لبنانی دوبله شده است توسط شرکت «افغان فیلم» نیز در کشور افغانستان بر روی پرده های سینما رفت.

در خلاصه داستان این آمده است: محور فیلم یک مساله اجتماعی و درباره یک خانواده افغانی است اما در بستر آن به بحث حمله آمریکا به این کشور و مساله طالبان نیز پرداخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.