چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

در گفت و گو با سینماپرس

سعدی: نمایش«پنجاه قدم آخر» همزمان با سالروز آزادی خرمشهر در گروه فرهنگ آغاز می‌شود

سعید سعدی تهیه کننده

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده «پنجاه قدم آخر» صبح امروز ۳۱ اردیبهشت گفت:با دریافت پروانه نمایش این فیلم که امروز صادر شد، فیلم هفته آینده در گروه فرهنگ توسط نسیم صبا اکران عمومی خواهد شد.

براساس این گزارش، سعدی به سینماپرس گفت: با توجه به بازتاب‌های جشنواره و نظر کیومرث پوراحمد نسبت به جشنواره تغییراتی در تدوین «پنجاه قدم آخر» انجام شده است که این شتاب در اکران فیلم به دلیل گرامیداشت روز سوم خرداد ماه همزمان با آزاد سازی خرمشهر است.

وی افزود: در حال انجام مقدمات تبلیغات فیلم در تلویزیون و مطبوعات هستیم که مواد تبلیغاتی آن را جهت اکران بهتر مانند دیگر فیلم ها انجام می دهیم.

«پنجاه قدم آخر» فیلمی به کارگردانی کیومرث پوراحمد محصول سال ۱۳۹۲ است. فیلمنامه این فیلم توسط پوراحمد با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش در آمده است که در آن بابک حمیدیان و طناز طباطبایی ایفای نقش می کنند.

این فیلم سینمایی سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند ولی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.