شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

گزارش اکران و فروش؛

پیشتازی کیمیایی از مهرجویی ادامه دارد

مسعود کیمیایی- داریوش مهرجویی

سینماپرس: فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی که همزمان با فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی به اکران درآمد توانسته با اختلاف ۶۵ میلیون تومانی از آخرین ساخته مهرجویی سبقت بگیرد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته حاتمی کیا پس از گذشت ۷۱ روز اکران خود در ۴۳ سالن سینمایی در کل کشور تا به امروز توانسته در کل دو میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان فروش کند.

همچنین، فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی  توانسته در ۷۶ روز اکران با ۶۳ سالن سینمایی در کشور تا به امروز در تهران و شهرستان ها به فروش پنج میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان برسد.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی در ۷۷ روز اکران خود در ۵۲ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان در تهران و ۶۹۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش کرده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی در ۳۴ روز اکران خود در ۲۵ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها به فروش ۴۰۵ میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با سرگروهی سینما آفریقا در ۱۵ روز اکران خود در ۳۷ سالن سینمایی تا به امروز در تهران و شهرستان ها ۱۶۹ میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی که از ۲۹ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما آزادی جایگزین فیلم سینمایی «چ» شد در هفت روز اکران و در ۱۰ سالن سینمایی ۳۶ میلیون تومان فروش کرده است و فیلم سینمایی «متروپل» که از ۲۴ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما قدس اکران شده است در هفت روز اکران در ۴۲ سالن سینمایی در تهران به ۷۱ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۰ میلیون تومان فروش کرده است.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی از هفتم خرداد ماه سال جاری اکران می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.