جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

در گفت وگو با سینماپرس مطرح شد

جدیدترین فیلم عبدی پور، اثری متفاوت با «تنهای تنهای تنها»/ «پاپ» سرانجام به ساخت موسیقی رسید

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

سینماپرس: احسان عبدی پور کارگردان سینما گفت: هم اکنون مسعود سخاوت مشغول ساخت موسیقی «پاپ» است و مراحل فنی این کار۲۰ روز دیگر به اتمام خواهد رسید.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «پاپ» اظهار داشت: تدوین این فیلم توسط تازنین مفخم به اتمام رسیده و عرفان یزدی نیز صداگذاری کار را انجام داده است

وی گفت: هم اکنون مسعود سخاوت در حال ساخت موسیقی این اثر است و تا یک دو هفته دیگر ساخت موسیقی کار نیز به اتمام خواهد رسید و تنها اصلاح رنگ می ماند که این مرحله نیز در استودیو کامرانی انجام می شود.

کارگردان «تنهای تنهای تنها» یادآور شد: در مجموع مراحل فنی فیلم ۲۰ روز دیگر به اتمام خواهد رسید و اگر قبل از جشنواره فیلم فجر اکران خوبی داشته باشیم فیلم را به جشنواره فیلم فجر خواهم داد.

وی در مورد ویژگی های کار خود نیز گفت: فضای کار در بوشهر می گذرد، در این فیلم از نابازیگر استفاده شده و «پاپ» یک کار سه اپیزودی است با فضاهایی بکر که کاملاً متفاوت نسبت به «تنهای تنهای تنها» است.

احسان عبدی پور در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از اتمام مراحل فنی اثر بتوانیم اکرانی برای اهالی رسانه و منتقدان نیز داشته باشم.

برپایه این گزارش، «پاپ» یک فیلم سه اپیزودی از اعضای یک خانواده‌ بوشهری است. داستان هر اپیزود با اپیزود‌های دیگر تداخل دارد. همچنین یک اپیزود آن درباره مهاجرت است.

 عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: احسان عبدی پور، تهیه کننده: ادریس عبدی پور، فیلمبردار: محمد آلادپوش، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، تدوین: نازنین مفخم، صداگذاری: عرفان یزدی، گریم: جلال امیری مرندی، دستیار کارگردان: حسین مظفری، جعفر بهبهانی، بازیگران: حدیث چهره پرداز، توماج پور مراد، غلامرضا فرج زاده. 

فیلم سینمایی «تنهای تنها تنها» ساخته احسان عبدی پور در جشنواره دو سال پیش به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدین و مردم قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.