دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

خسرو معصومی:

حسندوست علاقه‌ای به حضور کارگردان در اتاق تدوین ندارد/صداگذاری و آهنگسازی «تابو» ده روز دیگر آغاز می شود

خسرو معصومی

سینماپرس: خسرو معصومی کارگردان سینما صبح امروز گفت: آخرین مراحل تدوین «تابو» که از اوایل خرداد ماه آغاز شده بود توسط حسن حسندوست در حال انجام است اما نتیجه کار را ندیدم.

براساس این گزارش، معصومی با بیان مطلب فوق به سینماپرس گفت: انتخاب صداگذار و آهنگساز را به بعد از نتیجه نهایی تدوین موکول کردیم البته به دلیل مشغله کاری حسن حسندوست، کار مونتاژ آن دیر آغاز شد.

وی افزود: آقای حسندوست علاقه‌ای ندارد که کارگردان در هنگام تدوین کنارشان حضور داشته باشند علی رغم اینکه خودم با این روش موافق نیستم اما قصد داشتم در این فیلم دموکراتیک عمل کنم البته با دیدن راش‌های فیلم درباره نوع روایت فیلم و چگونگی تدوین صحبت های بسیاری کردیم.

معصومی در عین حال یادآور شد: تدوین «تابو» طی ده روز آینده به پایان خواهد رسید و پس از اتمام تدوین مراحل صداگذاری و آهنگسازی آغاز خواهد شد تا اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد همچنین تا زمان آماده شدن این فیلم قصد ندارم که کار جدیدی را آغاز کنم.

شایان ذکر است، این فیلم درباره دختری است که به اجبار می خواهند او را به عقد پیرمرد ۶۷ ساله ای درآورند در حالیکه این دختر شیفته یک معلم است و در انتها اتفاق هایی برای این دو شخصیت می افتد که چارچوب فیلم را شکل می دهد.

عوامل سازنده «تابو» عبارتند از:

کارگردان: خسرو معصومی، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، برنامه ریز: غزل معصومی، فیلمبردار: نادر معصومی، عکاس: ایران انتظام، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، صدابردار: احمد صالحی، مدیر پروژه: مصطفی سلطانی، مدیر تولید: امیر گرجی، بازیگران: الناز شاکردوست، هادی دیباجی، جمال اجلالی، جمشید جهان زاده، خیام وقار، بیژن افشار، ساق زینتی، مهران رجبی، نورالدین اعلمی، الهام نامی، حسین عابدینی، بهار ریاحی و علی محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.