سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

رفایی: پخش کننده بخش خصوصی با «چتر سبز» رفتار منصفانه‌ نداشت/ وقتی که یک فیلم کودک مهجور می ماند

ناصر رفایی

سینماپرس: ناصر رفایی کارگردان سینما صبح امروز گفت: پیگیر مسائل اکران «چتر سبز» هستیم اما برنامه خاصی برای آن مشخص نشده است چراکه پخش کننده خصوصی به دلیل نداشتن بازیگر با این فیلم برخورد منصفانه‌ای نداشت.

براساس این گزارش، رفایی ضمن اعلام مطلب فوق به سینماپرس گفت: سعی می کنیم در سالجاری با گروه‌های سینمایی که مرتبط با این فیلم هستند آن را اکران کنیم، شاید بهتر باشد اکران این فیلم در مدارس انجام شود چون این نوع نمایش برای سینمای کودک تاثیرگذارخواهد بود با این پیگیری ها امیدواریم در نیمه دوم امسال اکران آبرومندی را داشته باشیم.

رفایی افزود: اکران گروه «هنر و تجربه« می تواند برای نمایش «چتر سبز» مفید باشد اما از آنجایی که فیلم اولم «امتحان» در این گروه نمایش داده شد تجربه خوبی نبود و گفته هایشان برای اجرای هرچه بهتر این طرح انجام نشد شاید بشود با وسواس و دقت می توان به اجرای هرچه بهتر این گروه کمک کرد.

وی درباره اکران «خانه امن است» که در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت یادآور شد: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده من نبود به همین جهت تنها اطلاع دارم که این فیلم به مرکزی واگذار شد و در نهایت برای آن تصمیمی گرفته نشد.

شایان ذکر است، «چتر سبز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ناصر رفایی ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است که در آن علی آقارضا کاشی، علی غفوری، مهسا زرین جویی، حبیب افراسیابی، عباس کشاورز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.