چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

به سینماپرس خبر داد

فرحبخش: پروانه نمایش«مستانه» صادر شده است/ ترجیح می‌دهم این فیلم به جشنواره فیلم فجر نرود

فیلم سینمایی مستانه*

سینماپرس: حسین فرح بخش کارگردان سینما صبح امروز گفت: پروانه نمایش «مستانه» صادر شده است اما مانند دیگر فیلم ها اصلاحیه‌های وارد شده است که البته به کلیت فیلم آسیبی نزد.

براساس این گزارش، فرح بخش به سینماپرس گفت: به احتمال زیاد در خروجی آینده سازمان سینمایی صدور پروانه نمایش «مستانه» هم اعلام خواهد شد چراکه مدتی است از صدور پروانه نمایش آن گذشته است.

وی ادامه داد: برای اکران آن عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم در تلاش است تا در بهترین زمان فیلم به نمایش دربیاید.

وی با بیان اینکه اکران پاییز «مستانه» قطعی نیست خاطرنشان کرد: این فیلم به یک ماجرای اجتماعی می‌پردازد که نمی شود گفت ادامه دهنده «زندگی خصوصی» است چراکه تنها شباهت آنها فضای اجتماعی است. «مستانه» فیلم خوبی درآمده که تولید آن طبق برنامه صورت گرفت.

فرح بخش با اشاره به حضور نداشتن این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: از آنجایی که با دبیر جشنواره آینده و برخی مدیران آن اختلاف سلیقه دارم ترجیح می دهم تا «مستانه» در جشنواره فیلم فجر حضور نداشته باشد البته اگر مدیران آن تغییر کند تغییر نظر خواهم داد چراکه گویی بخش خصوصی در مدیریت فعلی جایگاه ندارد.

این تهیه کننده درباره تولید «شانس،عشق،تصادف» به کارگردانی آرش معیریان گفت: هم اکنون بازنویسی فیلمنامه در حال انجام است و فعلا تمرکزمان برای تولید این فیلم است که به محض آماده شدن فیلمنامه برای شروع مراحل پیش تولید اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است، «مستانه» سومین فیلم فرح‌بخش در مقام کارگردان است که پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را کارگردانی کرده بود.

فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نوشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.