چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

علیمردانی در انتظار پروانه ساخت

«مشرف به کوچه بی نام» با حضور بازیگران حرفه ای ساخته می‌شود

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: هاتف علیمردانی کارگردان سینما صبح امروز گفت: چند کاندیدا برای بازی در «مشرف به کوچه بی نام» در نظر گرفته ایم که از آموزشگاههای سینمایی انتخاب شده اند اما بیشتر بازیگران این فیلم حرفه‌ای و شناخته شده خواهند بود.

براساس این گزارش، علیمردانی به سینماپرس گفت: حدود بیست روز است که فیلمنامه «مشرف به کوچه بی نام» را جهت صدور پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه داده ایم که قرار است در جلسه روز چهارشنبه این شورا برای آن تصمیم گیری شود.

وی درباره بازیگران این فیلم یادآور شد: با صدور پروانه ساخت مراحل پیش تولید «مشرف به کوچه بی نام» که دوماهه خواهد بود را آغاز خواهیم کرد و برای فیلمبرداری ۴۵ روز در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: زمان تولید این فیلم بستگی به زمان صدور پروانه ساخت دارد چراکه بازدید لوکیشن های فیلم را به زمان پیش تولید موکول کرده ایم. همچنین تهیه کنندگی این فیلم بر عهده خودم خواهد بود.

گفتنی است، این فیلم به مشکلات خانواده های ایرانی می پردازد که تا حدودی در فیلم «مردن به وقت شهریور» هم این موضوعات به تصویر کشیده شده بود.

عوامل فیلم تاکنون عبارتند از: کارگردان و تهيه کننده: هاتف عليمردانی/ دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: علی افشين راد/ تدوين: امير اديب پرور/ موسيقی: افشين عزيزی/ مدير توليد: شاهين حداديان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.